ik ben heel erg.....heb er 1 op mijn eigen adres gedaan, 1 op het adres van mijn ouders en 1 op het adres van de zaak van mijn man. Als ik het op het adres van schoonouders doe dan krijg ik hem niet, is bij hun bezorgd dus ook van hun. :x
ik heb er nog 1 besteld op ons adres, maar dan op de naam van mn meissie... er stond dat de bestelling gewoon geaccepteerd is...
heb er nog 1 besteld... lukt gewoon.. nu fwachten of het aankomt. heb nu ons huisnummer langer gemaakt... een cijfer erachter (hihi en ik woon in een korte straat) haha
Eindelijk heb ik de slab binnen het is een oranje met de tekst. Nee, JIJ vond vroeger alles LEKKER! Heeft 16 dagen geduurd.
Hihi ik heb er 6 besteld geloof ik, Hollands.... Gewoon uitloggen en dan opnieuw inloggen, werd gewoon geaccepteerd. Werkt dat niet meer? Denk inderdaad doordat we dat hier even open en bloot op internet hebben gegooid
Hier een tweede slabbetje binnen gekregen, wat ik helemaal niet verwachtte na sommige reacties te hebben gelezen. Deze heb ik trouwens op de naam van mijn man besteld (2 en een halve week terug!). Het is een blauwe met de tekst : KIJK, zonder handjes!
Het kindergidsje Subtotaal: gratis * Product is reeds besteld op dit adres. dit komt er nou te staan als je hem nog een keer besteld
Let op! Wegens enorme belangstelling kan het even duren voordat u het gidsje met het slabbetje ontvangt. 1 slabbetje per huisadres. dit staat op de site
eindelijk na lang wachten bracht gister de postbode de enveloppe met daarin de slab!! Ik heb de oranje met de tekst: nee jij vond vroeger alles lekker. (heb bijna 2 weken gewacht)
Hier ook na ruim 2 weken weer een slab binnen: de groene. Ik heb ze nu allemaal geloof ik, oranje, blauw en groen.
Ik heb 2 groene, dus als iemand wil ruilen die ook 'n dubbele heeft... met de tekst: ik eet pas als ik een toetje krijg. Tis toch te erg voor woorden eigenlijk