Ik heb hier nog 1 potje fruit (zomerfruit) staan van 12+ maanden tht 16-12-2010 en 1 potje fruit(appel druif) voor 8+ maanden tht 06-08-2011 1 potje groente ( peentjes ) voor 4 maanden tht 27-02-2010 en een potje A la Carte voor 12+ maanden ( Kabeljouw met groente en dille ) tht 18-05-2010 Mogen hier allemaal gratis worden afgehaald, doe er toch niets meer mee .. Eventueel kan het ook in Rotterdam zuid af worden gehaald maar liever hier in Hellevoetsluis ...
papa en ik hebben alleen om wille van de aankomende bevalling contact maar zijn niet meer samen dus ook financieel niet. ik ben een werkeloze alleenstaande meoder die bij der ouders inwoont.
Ik heb nog een pak Nutrilon Hypo Allergeen 1 (paar schepjes uitgehaald twee weken terug). Mag afgehaald in Leiden, wel binnen een week want het is geopend 4 weken houdbaar. Ook een paar kleertjes maat 56 (jongetje). Omdat we nog meer kindjes willen doe ik alleen de dingetjes weg die ik zelf niet zo leuk vind... (sorry). Dan nog een paar vazen (je zal maar je uitzet bij elkaar moeten scharrelen). Koffiekopjes creme/bruin. Past onder senseo. Verder moet ik nog even kijken. Oja een hoeslaken 140/200, wit. Uit een schoon, rookvrij huis! Gratis af te halen in Leiden.
Ik heb ook nog nieuwe avent flessenspenen ( maat 1 en 123-speen). Zijn niet gebruikt, wel uit de verpakking. Kan ik opsturen. Wilde ze bewaren voor een volgende maar volgens mij blijft dat plastic niet lang goed.
Ik heb ook nog jongenskleertjes liggen in de kleinste maatjes, heb nog een paar flesjes liggen die nog nooit gebruikt zijn (ook evt. nog gebruikte, alleen even ander speentje erop doen). Heb ook nog wel wat andere dingetjes liggen, moet ik thuis even kijken (ben nu op het werk ) Mag gratis afgehaald worden in Helmond.
roodkapje: begrijp je wel hoor meiden ik heb ook nog veel kleren maat 38/40/42 dus als iemand daar eme geholpen is. moet eht wel even ophalen in Culemborg en dan hier op te halen in voorschoten. Is echt veel dus niet de moeite waard op te sturen. Verder jongenskleertjes, kleinste maat. Een witte bank! knuffels!
Mijn spulletjes zijn inmiddels vergeven aan mamastarlight, en ik vind dat we er maar op moeten vertrouwen als iemand hier om hulp vraagt dat het terecht is en vind het niet aan ons om daarover te oordelen. Dat wou ik ff kwijt
ik heb ook nog wat spullen die gratis afgehaald mogen worden in Duiven. o.a Fisher price babygym kinderstoelkussentje tiamo collection ( Wel met vlek ) knuffeltjes, rammelaar enz. kledingstukken meerdere kleine maten voor een meisje o.a Ducky beau. Ik heb een foto alleen krijg ik hem niet op de site Dus voor interesse en foto pb!
Luna wat lief van je! Ik ben gisteren nog gaan kijken en ik heb ook nog schoenen staan die ik ze nooit heb aangedaan omdat ik ze niet mooi vond. is vanaf maat 17
wow wat een goed initiatief, ik heb nog wat meisjeskleding maat 56 en 62. Maat 62 voornamelijk zomerkleding en 56 een mix van zomer en winter. Meeste is van hennis, hema, c&a, prenatal. Af te halen omgeving Rotterdam.
Mel: dank je! en je weet wat ik heb gezegd he alles wat ik niet gebruik en alles wat de kleine bij mij straks te klein is gaat ook weer hier op. Ik kan niet overtuigen met woorden maar ik ben wel oprecht eerlijk en wat ik verteld heb over mijn situatie is echt zo. lees anders even bij alleenstaande moeders mijn topic. Brengt mij op het feit dat ik een schattig shirtje voor een jongen heb, en inderdaad ook nog schoenen heb staan. Lak pumps, boven open, maat 39. ik heb ze echt helemaal nieuw gekocht via Wehkamp maar ik vond ze achteraf toch niet lekker zitten. je mag ze zo hebben.