dan verschillen we van mening. maar geeft niet, misschien heb je ook wel gelijk was meer mijn idee erbij. Excuses
cindybaby38- vaals ik heb nog luiers over maat 1 een maxicosi diverse kleertjes maat 50/56 Dobbel -Flevoland ik heb nog een half pak nutrilon standaart staan, en een vol pak kruitvat voeding tegen krampjes, mag gratis afgehaalt worden. popje - Hoorn (NH) Hier 1 zak vol jongenskleding (62 tot 68) gratis af te halen.... Caruli - Brabant hier 2 zakken vol jongens kleding maat 62- 98 gratis af te halen mamastarlight - Voorschoten *knuffels! *Brengt mij op het feit dat ik een schattig shirtje voor een jongen heb, en inderdaad ook nog schoenen heb staan. *las over maken van geboortekaartjes: wil ik ook doen ik heb grafisch multimedia vormgeven gedaan chantal1984 - Hellevoetsluis Ik heb hier nog 1 potje fruit (zomerfruit) staan van 12+ maanden tht 16-12-2010 en 1 potje fruit(appel druif) voor 8+ maanden tht 06-08-2011 1 potje groente ( peentjes ) voor 4 maanden tht 27-02-2010 en een potje A la Carte voor 12+ maanden ( Kabeljouw met groente en dille ) tht 18-05-2010 Ireen - Leiden *Ik heb nog een pak Nutrilon Hypo Allergeen 1 (paar schepjes uitgehaald twee weken terug). Mag afgehaald in Leiden, wel binnen een week want het is geopend 4 weken houdbaar. Ook een paar kleertjes maat 56 (jongetje). Omdat we nog meer kindjes willen doe ik alleen de dingetjes weg die ik zelf niet zo leuk vind... (sorry). Uit een schoon, rookvrij huis! *Ik heb ook nog nieuwe avent flessenspenen ( maat 1 en 123-speen). Zijn niet gebruikt, wel uit de verpakking. Kan ik opsturen. Wilde ze bewaren voor een volgende maar volgens mij blijft dat plastic niet lang goed. Mama van Roy - Helmond Ik heb ook nog jongenskleertjes liggen in de kleinste maatjes, heb nog een paar flesjes liggen die nog nooit gebruikt zijn (ook evt. nog gebruikte, alleen even ander speentje erop doen). Lafo - Rhoon wow wat een goed initiatief, ik heb nog wat meisjeskleding maat 56 en 62. Maat 62 voornamelijk zomerkleding en 56 een mix van zomer en winter. Meeste is van hennis, hema, c&a, prenatal. Af te halen omgeving Rotterdam. mamabeer - Hoensbroek -Jongens schoenen verschillende maten -Kleertjes ook verschillende maten en voor een jongen -geboorte pakketjes stel ik samen van de eerste kleertjes die je bij de geboorte nodig hebt. -Ik bied ook aan om gratis voor iemand een geboortekaartje te ontwerp na wens die je dan weer goedkoop kan laten afdrukken -waterschoentjes -snowboots -boxkleed -ik heb nog van die bv pads liggen 2 pakken -aparte flesjes voor borstvoeding in te vriezen. -een buikdrager -bedankjes voor de geboorte Sweetlakecity - Zoetermeer hier ook meisjeskleding en rompers maat 50-68 af te halen in zoetermeer. Dees68 - Ravels(B) Ik heb een nieuw pak Biobim staan vanaf 7 maanden. Nog een maand houdbaar. Gratis af te halen in regio Tilburg, Gorinchem of Tiel Djellybelly - Den Haag GRATIS op te halen in den haag -gratis schoentjes voor een jongen mt 26 -meisjes schoentjes mt 26 -kinder oventje met pitten erboven is wel veel mee gespeelt door onze dochter en nu al weer eeen jaar in de kelder dus moet echt even schoon gemaakt worden. -bandjes foto's http://www.zwangerschapspagina.nl/me...lbums3182.html Michelle04-??? voor nu heb ik nog 2 pakken zoogcompressen staan waar ik niets meer mee doe, zonde om weg te gooien. pb me even als jee ze wil hebben dan stuur ik ze tegen verzendkosten naar je toe. Voor andere spullen moet ik nog even kijken mamavan2boefjes - Kerkrade Ik heb een zak met luiers maat 1 allemaal, van het C1000 merk en DA. Mag gratis afgehaald worden bij mij thuis. En 1 doos Friso 1 standaard Shenoby - Drenthe Gerserveerd -een donkerblauwe wipstoel. -een opwindbare mobiel met felle kleurtjes. -een buikdrager. -een premaxx babybag. donkerblauw. -een luiertas.zwart met witte stippen. Gezocht ik ben nog op zoek naar: een fietsstoeltje voor voorop de fiets. en een draagzak of draagdoek die ik op de heup kan gebruiken. liefst wel 1 die daar goed voor geschikt is.
Ik had mijn kleding klaar liggen 1 van de meiden die hier ook mee leest ben even haar naam kwijt. wilde haar mailen. Maar onze katter piest nu door het hele huis hij moet geholpen worden maar heeft nu over alle kleerjtes heen gepiest dus helaas iet meer bruikbaar:S
oooh wat erg! en helemaal balen voor jullie en degene die had met jullie besproken had, kan je de geur er ook niet meer uit krijgen als je de kleertjes op 60 of 90 geraden wast? of krimpt het dan te erg? Ik weet wel dat katten urine erg hard nekkig is....
als je het was met een lang progamma krijg je het er uit hoor hier een kat gehad die over hun eigen mand deed plassen maar 1 keer wassen en het was er weer uit.
Ik heb nog 6 zakjes nutrilon 2 standaard opvolgmelk voor 200 ml voeding. Iemand interesse? (kan verstuurd worden) graag een pb
mijn kleine meisjes kleertjes (staan niet op de lijst dus vandaar even zo) zijn vergeven! Ik heb nog een Winnie the Pooh mobiel tegen een verzendkosten vergoeding.
cindybaby38- vaals ik heb nog luiers over maat 1 een maxicosi diverse kleertjes maat 50/56 Dobbel -Flevoland ik heb nog een half pak nutrilon standaart staan, en een vol pak kruitvat voeding tegen krampjes, mag gratis afgehaalt worden. popje - Hoorn (NH) Hier 1 zak vol jongenskleding (62 tot 68) gratis af te halen.... Caruli - Brabant hier 2 zakken vol jongens kleding maat 62- 98 gratis af te halen mamastarlight - Voorschoten *knuffels! *Brengt mij op het feit dat ik een schattig shirtje voor een jongen heb, en inderdaad ook nog schoenen heb staan. *las over maken van geboortekaartjes: wil ik ook doen ik heb grafisch multimedia vormgeven gedaan chantal1984 - Hellevoetsluis Ik heb hier nog 1 potje fruit (zomerfruit) staan van 12+ maanden tht 16-12-2010 en 1 potje fruit(appel druif) voor 8+ maanden tht 06-08-2011 1 potje groente ( peentjes ) voor 4 maanden tht 27-02-2010 en een potje A la Carte voor 12+ maanden ( Kabeljouw met groente en dille ) tht 18-05-2010 Ireen - Leiden *Ik heb nog een pak Nutrilon Hypo Allergeen 1 (paar schepjes uitgehaald twee weken terug). Mag afgehaald in Leiden, wel binnen een week want het is geopend 4 weken houdbaar. Ook een paar kleertjes maat 56 (jongetje). Omdat we nog meer kindjes willen doe ik alleen de dingetjes weg die ik zelf niet zo leuk vind... (sorry). Uit een schoon, rookvrij huis! *Ik heb ook nog nieuwe avent flessenspenen ( maat 1 en 123-speen). Zijn niet gebruikt, wel uit de verpakking. Kan ik opsturen. Wilde ze bewaren voor een volgende maar volgens mij blijft dat plastic niet lang goed. Mama van Roy - Helmond Ik heb ook nog jongenskleertjes liggen in de kleinste maatjes, heb nog een paar flesjes liggen die nog nooit gebruikt zijn (ook evt. nog gebruikte, alleen even ander speentje erop doen). Lafo - Rhoon wow wat een goed initiatief, ik heb nog wat meisjeskleding maat 56 en 62. Maat 62 voornamelijk zomerkleding en 56 een mix van zomer en winter. Meeste is van hennis, hema, c&a, prenatal. Af te halen omgeving Rotterdam. mamabeer - Hoensbroek -Jongens schoenen verschillende maten -Kleertjes ook verschillende maten en voor een jongen -geboorte pakketjes stel ik samen van de eerste kleertjes die je bij de geboorte nodig hebt. -Ik bied ook aan om gratis voor iemand een geboortekaartje te ontwerp na wens die je dan weer goedkoop kan laten afdrukken -waterschoentjes -snowboots -boxkleed -ik heb nog van die bv pads liggen 2 pakken -aparte flesjes voor borstvoeding in te vriezen. -een buikdrager -bedankjes voor de geboorte Sweetlakecity - Zoetermeer hier ook meisjeskleding en rompers maat 50-68 af te halen in zoetermeer. Dees68 - Ravels(B) Ik heb een nieuw pak Biobim staan vanaf 7 maanden. Nog een maand houdbaar. Gratis af te halen in regio Tilburg, Gorinchem of Tiel Djellybelly - Den Haag GRATIS op te halen in den haag -gratis schoentjes voor een jongen mt 26 -meisjes schoentjes mt 26 -kinder oventje met pitten erboven is wel veel mee gespeelt door onze dochter en nu al weer eeen jaar in de kelder dus moet echt even schoon gemaakt worden. -bandjes foto's http://www.zwangerschapspagina.nl/me...lbums3182.html Michelle04-??? voor nu heb ik nog 2 pakken zoogcompressen staan waar ik niets meer mee doe, zonde om weg te gooien. pb me even als jee ze wil hebben dan stuur ik ze tegen verzendkosten naar je toe. Voor andere spullen moet ik nog even kijken mamavan2boefjes - Kerkrade Ik heb een zak met luiers maat 1 allemaal, van het C1000 merk en DA. Mag gratis afgehaald worden bij mij thuis. En 1 doos Friso 1 standaard Shenoby - Drenthe Gerserveerd -een donkerblauwe wipstoel. -een opwindbare mobiel met felle kleurtjes. -een buikdrager. -een premaxx babybag. donkerblauw. -een luiertas.zwart met witte stippen. Moontjemoon -doetinchem Ik heb nog 6 zakjes nutrilon 2 standaard opvolgmelk voor 200 ml voeding Gezocht ik ben nog op zoek naar: een fietsstoeltje voor voorop de fiets. en een draagzak of draagdoek die ik op de heup kan gebruiken. liefst wel 1 die daar goed voor geschikt is.
cindybaby38- vaals ik heb nog luiers over maat 1 een maxicosi diverse kleertjes maat 50/56 Dobbel -Flevoland Hier is de voeding vandaag helaas weggegooit, zonde maar ja andes staat het te lang los en dan mag het ook niet meer gebruikt worden. popje - Hoorn (NH) Hier 1 zak vol jongenskleding (62 tot 68) gratis af te halen.... Caruli - Brabant hier 2 zakken vol jongens kleding maat 62- 98 gratis af te halen mamastarlight - Voorschoten *knuffels! *Brengt mij op het feit dat ik een schattig shirtje voor een jongen heb, en inderdaad ook nog schoenen heb staan. *las over maken van geboortekaartjes: wil ik ook doen ik heb grafisch multimedia vormgeven gedaan chantal1984 - Hellevoetsluis Ik heb hier nog 1 potje fruit (zomerfruit) staan van 12+ maanden tht 16-12-2010 en 1 potje fruit(appel druif) voor 8+ maanden tht 06-08-2011 1 potje groente ( peentjes ) voor 4 maanden tht 27-02-2010 en een potje A la Carte voor 12+ maanden ( Kabeljouw met groente en dille ) tht 18-05-2010 Ireen - Leiden *Ik heb nog een pak Nutrilon Hypo Allergeen 1 (paar schepjes uitgehaald twee weken terug). Mag afgehaald in Leiden, wel binnen een week want het is geopend 4 weken houdbaar. Ook een paar kleertjes maat 56 (jongetje). Omdat we nog meer kindjes willen doe ik alleen de dingetjes weg die ik zelf niet zo leuk vind... (sorry). Uit een schoon, rookvrij huis! *Ik heb ook nog nieuwe avent flessenspenen ( maat 1 en 123-speen). Zijn niet gebruikt, wel uit de verpakking. Kan ik opsturen. Wilde ze bewaren voor een volgende maar volgens mij blijft dat plastic niet lang goed. Mama van Roy - Helmond Ik heb ook nog jongenskleertjes liggen in de kleinste maatjes, heb nog een paar flesjes liggen die nog nooit gebruikt zijn (ook evt. nog gebruikte, alleen even ander speentje erop doen). Lafo - Rhoon wow wat een goed initiatief, ik heb nog wat meisjeskleding maat 56 en 62. Maat 62 voornamelijk zomerkleding en 56 een mix van zomer en winter. Meeste is van hennis, hema, c&a, prenatal. Af te halen omgeving Rotterdam. mamabeer - Hoensbroek -Jongens schoenen verschillende maten -Kleertjes ook verschillende maten en voor een jongen -geboorte pakketjes stel ik samen van de eerste kleertjes die je bij de geboorte nodig hebt. -Ik bied ook aan om gratis voor iemand een geboortekaartje te ontwerp na wens die je dan weer goedkoop kan laten afdrukken -waterschoentjes -snowboots -boxkleed -ik heb nog van die bv pads liggen 2 pakken -aparte flesjes voor borstvoeding in te vriezen. -een buikdrager -bedankjes voor de geboorte Sweetlakecity - Zoetermeer hier ook meisjeskleding en rompers maat 50-68 af te halen in zoetermeer. Dees68 - Ravels(B) Ik heb een nieuw pak Biobim staan vanaf 7 maanden. Nog een maand houdbaar. Gratis af te halen in regio Tilburg, Gorinchem of Tiel Djellybelly - Den Haag GRATIS op te halen in den haag -gratis schoentjes voor een jongen mt 26 -meisjes schoentjes mt 26 -kinder oventje met pitten erboven is wel veel mee gespeelt door onze dochter en nu al weer eeen jaar in de kelder dus moet echt even schoon gemaakt worden. -bandjes foto's http://www.zwangerschapspagina.nl/me...lbums3182.html Michelle04-??? voor nu heb ik nog 2 pakken zoogcompressen staan waar ik niets meer mee doe, zonde om weg te gooien. pb me even als jee ze wil hebben dan stuur ik ze tegen verzendkosten naar je toe. Voor andere spullen moet ik nog even kijken mamavan2boefjes - Kerkrade Ik heb een zak met luiers maat 1 allemaal, van het C1000 merk en DA. Mag gratis afgehaald worden bij mij thuis. En 1 doos Friso 1 standaard Shenoby - Drenthe Gerserveerd -een donkerblauwe wipstoel. -een opwindbare mobiel met felle kleurtjes. -een buikdrager. -een premaxx babybag. donkerblauw. -een luiertas.zwart met witte stippen. Moontjemoon -doetinchem Ik heb nog 6 zakjes nutrilon 2 standaard opvolgmelk voor 200 ml voeding Gezocht ik ben nog op zoek naar: een fietsstoeltje voor voorop de fiets. en een draagzak of draagdoek die ik op de heup kan gebruiken. liefst wel 1 die daar goed voor geschikt is.
wat leuk dat jullie dit doen meiden. ik heb een tijdje terug een oproep geplaats voor griekenland voor speelgoed en kleding kreeg echt leuke reacties. heb alles verstuurd en ze vonden het super. zelf ziiten we ook helaas in een situatie op dit moment wat we niet voorzien hadden en verwacht maar helaas toch gebeurt is en we nu elk dubbeltje moeten omdraaien en om dit te lzen doet me goed er zijn toch nog lieve mensen
cindybaby38- vaals ik heb nog luiers over maat 1 een maxicosi diverse kleertjes maat 50/56 Dobbel -Flevoland Hier is de voeding vandaag helaas weggegooit, zonde maar ja andes staat het te lang los en dan mag het ook niet meer gebruikt worden. popje - Hoorn (NH) Hier 1 zak vol jongenskleding (62 tot 68) gratis af te halen.... Caruli - Brabant hier 2 zakken vol jongens kleding maat 62- 98 gratis af te halen mamastarlight - Voorschoten *knuffels! *Brengt mij op het feit dat ik een schattig shirtje voor een jongen heb, en inderdaad ook nog schoenen heb staan. *las over maken van geboortekaartjes: wil ik ook doen ik heb grafisch multimedia vormgeven gedaan chantal1984 - Hellevoetsluis Ik heb hier nog 1 potje fruit (zomerfruit) staan van 12+ maanden tht 16-12-2010 en 1 potje fruit(appel druif) voor 8+ maanden tht 06-08-2011 1 potje groente ( peentjes ) voor 4 maanden tht 27-02-2010 en een potje A la Carte voor 12+ maanden ( Kabeljouw met groente en dille ) tht 18-05-2010 Ireen - Leiden *Ik heb nog een pak Nutrilon Hypo Allergeen 1 (paar schepjes uitgehaald twee weken terug). Mag afgehaald in Leiden, wel binnen een week want het is geopend 4 weken houdbaar. Ook een paar kleertjes maat 56 (jongetje). Omdat we nog meer kindjes willen doe ik alleen de dingetjes weg die ik zelf niet zo leuk vind... (sorry). Uit een schoon, rookvrij huis! *Ik heb ook nog nieuwe avent flessenspenen ( maat 1 en 123-speen). Zijn niet gebruikt, wel uit de verpakking. Kan ik opsturen. Wilde ze bewaren voor een volgende maar volgens mij blijft dat plastic niet lang goed. Mama van Roy - Helmond Ik heb ook nog jongenskleertjes liggen in de kleinste maatjes, heb nog een paar flesjes liggen die nog nooit gebruikt zijn (ook evt. nog gebruikte, alleen even ander speentje erop doen). Lafo - Rhoon wow wat een goed initiatief, ik heb nog wat meisjeskleding maat 56 en 62. Maat 62 voornamelijk zomerkleding en 56 een mix van zomer en winter. Meeste is van hennis, hema, c&a, prenatal. Af te halen omgeving Rotterdam. mamabeer - Hoensbroek -Jongens schoenen verschillende maten -Kleertjes ook verschillende maten en voor een jongen -geboorte pakketjes stel ik samen van de eerste kleertjes die je bij de geboorte nodig hebt. -Ik bied ook aan om gratis voor iemand een geboortekaartje te ontwerp na wens die je dan weer goedkoop kan laten afdrukken -waterschoentjes -snowboots -boxkleed -ik heb nog van die bv pads liggen 2 pakken -aparte flesjes voor borstvoeding in te vriezen. -een buikdrager -bedankjes voor de geboorte Sweetlakecity - Zoetermeer hier ook meisjeskleding en rompers maat 50-68 af te halen in zoetermeer. Dees68 - Ravels(B) Ik heb een nieuw pak Biobim staan vanaf 7 maanden. Nog een maand houdbaar. Gratis af te halen in regio Tilburg, Gorinchem of Tiel Djellybelly - Den Haag GRATIS op te halen in den haag -gratis schoentjes voor een jongen mt 26 -meisjes schoentjes mt 26 -kinder oventje met pitten erboven is wel veel mee gespeelt door onze dochter en nu al weer eeen jaar in de kelder dus moet echt even schoon gemaakt worden. -bandjes foto's http://www.zwangerschapspagina.nl/me...lbums3182.html Michelle04-??? voor nu heb ik nog 2 pakken zoogcompressen staan waar ik niets meer mee doe, zonde om weg te gooien. pb me even als jee ze wil hebben dan stuur ik ze tegen verzendkosten naar je toe. Voor andere spullen moet ik nog even kijken mamavan2boefjes - Kerkrade Ik heb een zak met luiers maat 1 allemaal, van het C1000 merk en DA. Mag gratis afgehaald worden bij mij thuis. En 1 doos Friso 1 standaard Shenoby - Drenthe Gerserveerd -een donkerblauwe wipstoel. -een opwindbare mobiel met felle kleurtjes. -een buikdrager. -een premaxx babybag. donkerblauw. -een luiertas.zwart met witte stippen. Moontjemoon -doetinchem Ik heb nog 6 zakjes nutrilon 2 standaard opvolgmelk voor 200 ml voeding Gezocht ik ben nog op zoek naar: een fietsstoeltje voor voorop de fiets. en een draagzak of draagdoek die ik op de heup kan gebruiken. liefst wel 1 die daar goed voor geschikt is.
cindybaby38- vaals ik heb nog luiers over maat 1 een maxicosi diverse kleertjes maat 50/56 Dobbel -Flevoland Hier is de voeding vandaag helaas weggegooit, zonde maar ja andes staat het te lang los en dan mag het ook niet meer gebruikt worden. popje - Hoorn (NH) Hier 1 zak vol jongenskleding (62 tot 68) gratis af te halen.... Caruli - Brabant hier 2 zakken vol jongens kleding maat 62- 98 gratis af te halen mamastarlight - Voorschoten *knuffels! *Brengt mij op het feit dat ik een schattig shirtje voor een jongen heb, en inderdaad ook nog schoenen heb staan. *las over maken van geboortekaartjes: wil ik ook doen ik heb grafisch multimedia vormgeven gedaan chantal1984 - Hellevoetsluis Ik heb hier nog 1 potje fruit (zomerfruit) staan van 12+ maanden tht 16-12-2010 en 1 potje fruit(appel druif) voor 8+ maanden tht 06-08-2011 1 potje groente ( peentjes ) voor 4 maanden tht 27-02-2010 en een potje A la Carte voor 12+ maanden ( Kabeljouw met groente en dille ) tht 18-05-2010 Ireen - Leiden *Ik heb nog een pak Nutrilon Hypo Allergeen 1 (paar schepjes uitgehaald twee weken terug). Mag afgehaald in Leiden, wel binnen een week want het is geopend 4 weken houdbaar. Ook een paar kleertjes maat 56 (jongetje). Omdat we nog meer kindjes willen doe ik alleen de dingetjes weg die ik zelf niet zo leuk vind... (sorry). Uit een schoon, rookvrij huis! *Ik heb ook nog nieuwe avent flessenspenen ( maat 1 en 123-speen). Zijn niet gebruikt, wel uit de verpakking. Kan ik opsturen. Wilde ze bewaren voor een volgende maar volgens mij blijft dat plastic niet lang goed. Mama van Roy - Helmond Ik heb ook nog jongenskleertjes liggen in de kleinste maatjes, heb nog een paar flesjes liggen die nog nooit gebruikt zijn (ook evt. nog gebruikte, alleen even ander speentje erop doen). Lafo - Rhoon wow wat een goed initiatief, ik heb nog wat meisjeskleding maat 56 en 62. Maat 62 voornamelijk zomerkleding en 56 een mix van zomer en winter. Meeste is van hennis, hema, c&a, prenatal. Af te halen omgeving Rotterdam. mamabeer - Hoensbroek -Jongens schoenen verschillende maten -Kleertjes ook verschillende maten en voor een jongen -geboorte pakketjes stel ik samen van de eerste kleertjes die je bij de geboorte nodig hebt. -Ik bied ook aan om gratis voor iemand een geboortekaartje te ontwerp na wens die je dan weer goedkoop kan laten afdrukken -waterschoentjes -snowboots -boxkleed -ik heb nog van die bv pads liggen 2 pakken -aparte flesjes voor borstvoeding in te vriezen. -een buikdrager -bedankjes voor de geboorte Sweetlakecity - Zoetermeer hier ook meisjeskleding en rompers maat 50-68 af te halen in zoetermeer. Dees68 - Ravels(B) Ik heb een nieuw pak Biobim staan vanaf 7 maanden. Nog een maand houdbaar. Gratis af te halen in regio Tilburg, Gorinchem of Tiel Djellybelly - Den Haag GRATIS op te halen in den haag -gratis schoentjes voor een jongen mt 26 -meisjes schoentjes mt 26 -kinder oventje met pitten erboven is wel veel mee gespeelt door onze dochter en nu al weer eeen jaar in de kelder dus moet echt even schoon gemaakt worden. -bandjes foto's http://www.zwangerschapspagina.nl/me...lbums3182.html Michelle04-??? voor nu heb ik nog 2 pakken zoogcompressen staan waar ik niets meer mee doe, zonde om weg te gooien. pb me even als jee ze wil hebben dan stuur ik ze tegen verzendkosten naar je toe. Voor andere spullen moet ik nog even kijken mamavan2boefjes - Kerkrade Ik heb een zak met luiers maat 1 allemaal, van het C1000 merk en DA. Mag gratis afgehaald worden bij mij thuis. En 1 doos Friso 1 standaard Shenoby - Drenthe Gerserveerd -een donkerblauwe wipstoel. -een opwindbare mobiel met felle kleurtjes. -een buikdrager. -een premaxx babybag. donkerblauw. -een luiertas.zwart met witte stippen. Moontjemoon -doetinchem Ik heb nog 6 zakjes nutrilon 2 standaard opvolgmelk voor 200 ml voeding lonocacola- velsen Vanwege verhuizing ben ik aardig wat spullen aan het opruimen en wil ik graag bepaalde dingen weggooien. Nu heb ik nog 2 kinderwagens, in goede staat. Eentje is van x-adventure en de andere is van graco. Beide zijn gratis. Moet wel afgehaald worden in Velsen (Noord-Holland). Dus wie interesse heb, pb me dan voor het adres. Ik heb geen foto's. En ook een blauwe wipstoel, die is ook gratis af te halen. Gezocht ik ben nog op zoek naar: een fietsstoeltje voor voorop de fiets. en een draagzak of draagdoek die ik op de heup kan gebruiken. liefst wel 1 die daar goed voor geschikt is.
ik kan heel goed draagdoeken gebruiken, ik gebruik ze veel met werken maar mn zoontje heeft reflux dus ik heb er altijd een paar extra nodig voor als die spuugt.maar die dingen zijn best duur. (ik betaal verzendkosten natuurlijk) alvast bedankt.