Gratis spullen baby/kinderen

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door mamabeer, 9 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

voor de gene die nog op spullen zaten te wachten: verstuurd of nu onderweg om op te halen!

2. oemrayhana

oemrayhana Actief lid

29 dec 2009
    301
    0
    0
    Brabant
    op te halen in tilburg gratis wipstoeltje en aankleedkussen,

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

mamavan3> mijn spullen zijn vergeven.

4. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    cindybaby38- vaals
    ik heb nog luiers over maat 1
    een maxicosi
    diverse kleertjes maat 50/56

Dobbel -Flevoland
    ik heb nog een half pak nutrilon standaart staan, en een vol pak kruitvat voeding tegen krampjes, mag gratis afgehaalt worden.

popje - Hoorn (NH)
    Hier 1 zak vol jongenskleding (62 tot 68) gratis af te halen....

Caruli - Brabant
    hier 2 zakken vol jongens kleding maat 62- 98
    gratis af te halen

chantal1984 - Hellevoetsluis
    Ik heb hier nog 1 potje fruit (zomerfruit) staan van 12+ maanden tht 16-12-2010 en 1 potje fruit(appel druif) voor 8+ maanden tht 06-08-2011 1 potje groente ( peentjes ) voor 4 maanden tht 27-02-2010 en een potje A la Carte voor 12+ maanden ( Kabeljouw met groente en dille ) tht 18-05-2010

Ireen - Leiden
    *Ik heb nog een pak Nutrilon Hypo Allergeen 1 (paar schepjes uitgehaald twee weken terug). Mag afgehaald in Leiden, wel binnen een week want het is geopend 4 weken houdbaar.

Ook een paar kleertjes maat 56 (jongetje). Omdat we nog meer kindjes willen doe ik alleen de dingetjes weg die ik zelf niet zo leuk vind... (sorry).

Uit een schoon, rookvrij huis!

*Ik heb ook nog nieuwe avent flessenspenen ( maat 1 en 123-speen). Zijn niet gebruikt, wel uit de verpakking. Kan ik opsturen. Wilde ze bewaren voor een volgende maar volgens mij blijft dat plastic niet lang goed.

Mama van Roy - Helmond
    Ik heb ook nog jongenskleertjes liggen in de kleinste maatjes, heb nog een paar flesjes liggen die nog nooit gebruikt zijn (ook evt. nog gebruikte, alleen even ander speentje erop doen).

Lafo - Rhoon
    wow wat een goed initiatief, ik heb nog wat meisjeskleding maat 56 en 62.
    Maat 62 voornamelijk zomerkleding en 56 een mix van zomer en winter.
    Meeste is van hennis, hema, c&a, prenatal.

Af te halen omgeving Rotterdam.

mamabeer - Hoensbroek
    -Jongens schoenen verschillende maten
    -Kleertjes ook verschillende maten en voor een jongen
    -geboorte pakketjes stel ik samen van de eerste kleertjes die je bij de geboorte nodig hebt.
    -Ik bied ook aan om gratis voor iemand een geboortekaartje te ontwerp na wens die je dan weer goedkoop kan laten afdrukken
    -waterschoentjes
    -snowboots
    -boxkleed
    -ik heb nog van die bv pads liggen 2 pakken
    -aparte flesjes voor borstvoeding in te vriezen.
    -een buikdrager
    -bedankjes voor de geboorte

Dees68 - Ravels(B)
    Ik heb een nieuw pak Biobim staan vanaf 7 maanden. Nog een maand houdbaar. Gratis af te halen in regio Tilburg, Gorinchem of Tiel

Djellybelly - Den Haag
    GRATIS op te halen in den haag
    -gratis schoentjes voor een jongen mt 26
    -meisjes schoentjes mt 26
    -kinder oventje met pitten erboven is wel veel mee gespeelt door onze dochter en nu al weer eeen jaar in de kelder dus moet echt even schoon gemaakt worden.
    -bandjes

foto's
    http://www.zwangerschapspagina.nl/me...lbums3182.html

Michelle04-???
    voor nu heb ik nog 2 pakken zoogcompressen staan waar ik niets meer mee doe, zonde om weg te gooien. pb me even als jee ze wil hebben dan stuur ik ze tegen verzendkosten naar je toe. Voor andere spullen moet ik nog even kijken:)

mamavan2boefjes - Kerkrade
    Ik heb een zak met luiers maat 1 allemaal, van het C1000 merk en DA. Mag gratis afgehaald worden bij mij thuis. En 1 doos Friso 1 standaard

Shenoby - Drenthe Gerserveerd

-een donkerblauwe wipstoel.
    -een opwindbare mobiel met felle kleurtjes.
    -een buikdrager.
    -een premaxx babybag. donkerblauw.
    -een luiertas.zwart met witte stippen.

Moontjemoon -doetinchem

Ik heb nog 6 zakjes nutrilon 2 standaard opvolgmelk voor 200 ml voeding

Gezocht
    ik ben nog op zoek naar:
    een fietsstoeltje voor voorop de fiets.
    en een draagzak of draagdoek die ik op de heup kan gebruiken.
    liefst wel 1 die daar goed voor geschikt is.

5. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

cindybaby38- vaals
    ik heb nog luiers over maat 1
    een maxicosi
    diverse kleertjes maat 50/56

Dobbel -Flevoland
    ik heb nog een half pak nutrilon standaart staan, en een vol pak kruitvat voeding tegen krampjes, mag gratis afgehaalt worden.

popje - Hoorn (NH)
    Hier 1 zak vol jongenskleding (62 tot 68) gratis af te halen....

Caruli - Brabant
    hier 2 zakken vol jongens kleding maat 62- 98
    gratis af te halen

chantal1984 - Hellevoetsluis
    Ik heb hier nog 1 potje fruit (zomerfruit) staan van 12+ maanden tht 16-12-2010 en 1 potje fruit(appel druif) voor 8+ maanden tht 06-08-2011 1 potje groente ( peentjes ) voor 4 maanden tht 27-02-2010 en een potje A la Carte voor 12+ maanden ( Kabeljouw met groente en dille ) tht 18-05-2010

Ireen - Leiden
    *Ik heb nog een pak Nutrilon Hypo Allergeen 1 (paar schepjes uitgehaald twee weken terug). Mag afgehaald in Leiden, wel binnen een week want het is geopend 4 weken houdbaar.

Ook een paar kleertjes maat 56 (jongetje). Omdat we nog meer kindjes willen doe ik alleen de dingetjes weg die ik zelf niet zo leuk vind... (sorry).

Uit een schoon, rookvrij huis!

*Ik heb ook nog nieuwe avent flessenspenen ( maat 1 en 123-speen). Zijn niet gebruikt, wel uit de verpakking. Kan ik opsturen. Wilde ze bewaren voor een volgende maar volgens mij blijft dat plastic niet lang goed.

Mama van Roy - Helmond
    Ik heb ook nog jongenskleertjes liggen in de kleinste maatjes, heb nog een paar flesjes liggen die nog nooit gebruikt zijn (ook evt. nog gebruikte, alleen even ander speentje erop doen).

Lafo - Rhoon
    wow wat een goed initiatief, ik heb nog wat meisjeskleding maat 56 en 62.
    Maat 62 voornamelijk zomerkleding en 56 een mix van zomer en winter.
    Meeste is van hennis, hema, c&a, prenatal.

Af te halen omgeving Rotterdam.

mamabeer - Hoensbroek
    -Jongens schoenen verschillende maten
    -Kleertjes ook verschillende maten en voor een jongen
    -geboorte pakketjes stel ik samen van de eerste kleertjes die je bij de geboorte nodig hebt.
    -Ik bied ook aan om gratis voor iemand een geboortekaartje te ontwerp na wens die je dan weer goedkoop kan laten afdrukken
    -waterschoentjes
    -snowboots
    -boxkleed
    -ik heb nog van die bv pads liggen 2 pakken
    -aparte flesjes voor borstvoeding in te vriezen.
    -een buikdrager
    -bedankjes voor de geboorte

Dees68 - Ravels(B)
    Ik heb een nieuw pak Biobim staan vanaf 7 maanden. Nog een maand houdbaar. Gratis af te halen in regio Tilburg, Gorinchem of Tiel

Michelle04-???
    voor nu heb ik nog 2 pakken zoogcompressen staan waar ik niets meer mee doe, zonde om weg te gooien. pb me even als jee ze wil hebben dan stuur ik ze tegen verzendkosten naar je toe. Voor andere spullen moet ik nog even kijken:)

mamavan2boefjes - Kerkrade
    Ik heb een zak met luiers maat 1 allemaal, van het C1000 merk en DA. Mag gratis afgehaald worden bij mij thuis. En 1 doos Friso 1 standaard

Shenoby - Drenthe Gerserveerd

-een donkerblauwe wipstoel.
    -een opwindbare mobiel met felle kleurtjes.
    -een buikdrager.
    -een premaxx babybag. donkerblauw.
    -een luiertas.zwart met witte stippen.

Moontjemoon -doetinchem

Ik heb nog 6 zakjes nutrilon 2 standaard opvolgmelk voor 200 ml voeding

Gezocht
    ik ben nog op zoek naar:
    een fietsstoeltje voor voorop de fiets.
    en een draagzak of draagdoek die ik op de heup kan gebruiken.
    liefst wel 1 die daar goed voor geschikt is.

6. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    als iemand iets van mij wil hebben, stuur me even een pb, dan hoef ik niet steeds hier te kijken ;)

7. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Jongens dit is toch voor mensen die het krap hebben?

Toch niet voor mensen die 200 euro aan een weekendje weg uit willen geven, blijkbaar uggs (2 paar!?) kunnen betalen, een spiksplinternieuw konijnenhok kunnen kopen mét buitenren etc etc?).

Iemand heeft mij namelijk gepbt en nu kijk ik even bij geposte berichten van die persoon en daar zie ik allemaal dingen staan waardoor ik denk: Krap is wel relatief!

Ik persoonlijk heb geen geld voor Uggs, weekendjes weg etc en zet hier wel -heel goedbedoeld- mijn spulletjes neer (die ik ook kan verkopen als ik dat zou willen maar wil graag iemand ermee helpen).
    Die persoon in kwestie heeft een eigen winkeltje op marktplaats met kleding en die zet hier niets neer wat gratis af te halen is.

Ben ik nou gek?
    Ik voel me gewoon een beetje besodemietert!

8. bibi2009

bibi2009 Niet meer actief

Ik heb nog een wit badje staan.
    Alleen zonder standaard maar die is bij de kringloop wel te krijgen.
    Mag je zo hebben.
    af te halen in Friesland.

9. djellybelly

@Ireen, je weet niet eens wat de omstandigheden zijn, en hier hebben ook van mij gratis spulletjes gestaan en die zijn allemaal al weg.
    En de kledingop marktplaats is van mij en mijn zus samen, dus je weet niet eens waar je over praat.

Ik heb je ook een pb gestuurd maar erg laag dat je het zo doet en niet via PB!!!

dit is het laatste wat ik er over te zeggen heb.

10. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    En ik dacht nog wel geen naam te noemen. Ik snap het gewoon niet!

11. djellybelly

nee de mensen hier op ZP zijn dom als jij die dingen opnoemt, weten ze heus wel dat het over mij gaat.
    Ik schrijf hier namelijk iets langer dan dat jij doet,dus mensen kunnen heel snel een link leggen.
    En als je iets niet snapt heb je nog altijd een PB knop!!!

12. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Nou, dan maar mijn excuus. Als ze je zo goed kennen dan zullen ze mij heus niet serieus nemen.
    Wij knopen ook de eindjes aan elkaar, maar ik vind het niet dusdanig om dingen van anderen aan te nemen. Het is dan bevreemdend voor me om te lezen, en was er zó kwaad over. Ik dacht jij zet die spullen zo weer op je website. Ik heb die spullen namelijk zelf gekocht of gekregen en wil er iemand mee helpen, maar had heel erg sterk de indruk dat er misbruik van gemaakt werd.

Dat is ook het laatste dat ik erover te zeggen heb.

13. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik heb hier nog een oeroude maxitaxi staan. Hij verdient geen schoonheidsprijs maar heeft ons het meeste plezier bezorgt van alle (dure) spullen die wij hebben aangeschaft! We kochten hem op marktplaats voor 15 euro na opname van ons zoontje vanwege reflux. Daar hadden ze zo'n ding staan en toen hebben wij op marktplaats gekeken. Het is een buggy met een oude maxi cosi erop en zelfs de buggyzitting heb ik er nog bij. Wij hebben hem bij mijn zoontje veel in huis gebruikt als hij het weer uitschreeuwde van de pijn om een beetje heen en weer te rijden in huis en bij mijn dochtertje hebben we hem als zijnde kinderstoel gebruikt zodat ze ook lekker bij tafel kon zitten (liggen in de maxicosi dus). We gebruiken hem alleen nog maar als we een flesje aan het maken zijn in de keuken, dan kan ze er even lekker bijzitten. Maar eigenlijk willen we er nu na twee jaar wel vanaf. We hebben hem elke dag met heel veel plezier gebruikt!

Ik zal verder nog even kijken of ik nog wat spulletjes heb die gratis weg kunnen. Mijn buurvrouw is verlaten door haar man dus het meeste gaat naar haar kinderen. Maar wie weet, ik ga wel even kijken.

14. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Foto van:

15. mamastarlight

uh...even de discussie tussen ireen en Djellybelly:

Weet niet precies hoe het zit, hoeft ook niet maar dit is wel een topic bedoeld onder het mom van geven en nemen. ik ga persoonlijk niet bijhouden of de gene die ik iets geef ook hier iets plaats. maar ik moet er ook niet achter komen dat ik belazerd wordt nee. dus mocht dat zo zijn, kan ik wel in komen dat dat raar overkomt.

Even in het midden latend hoe het is

16. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    lijkt niet zo te zijn mamastarlight,maar fijn dat je t je kunt indenken. ik had anders moeten reageren maar zelf is het hier ook geen vetpot en schoot gewoon verkeerd.:)

17. mamastarlight

;) geen probleem meid. blij dat het uitgepraat is en dat laatste begrijp ik dan erg goed.

18. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Goed initiatief zeg!

Ik heb nog vrij veel jongenskleertjes maat 50 t/m 68 liggen.
    Dat zijn ook rompers, sokjes, pyamaatjes, slaapzakje en zo.
    Af te halen in Vianen.

Verder heb ik vast nog wel (heel) wat, maar dat plaats ik dan wel als ik opruimkriebels genoeg heb om alles uit te zoeken.

Liefs Magickwings

Deel Deze Pagina