Zo die difrax lees je wel heel vaak. Was helaas de enige fles waaruit mijn dochter goed dronk. Ik vraag me wel af, ik lees veel;' daar zou ik niet over klagen'.. Maar waarom dan niet? Als iets kapot is of er zit iets in wat niet hoort...
ik klaag eigenlijk nooit zou het ook niet bedenken om te klagen omdat iets niet helemaal goed werkt ofzo denk ik volgende keer ander merk proberen. Maar goed dat is ook laksheid denk ik. HEb wel eens in een broodjeszaak gezegt dat er een nietje in mijn broodje zat... kreeg als reactie; " oh tja dat kan gebeuren " UHH nee... ben daar nooit meer gaan lunchen
oooh die difrax flessen ja, echt een crime! nu mijn derde die weer alleen difrax wil en weer letters erf, kapot, lekken. zou toch denken dat ze er eens wat aan gaan doen daar! trouwens ook baby born gemaild, wimpers van de pop van mijn dochter zijn er binnen een maand vanaf, nu werken de slaapoogjes niet meer, ben benieuwd (niet zo erg als een arm eraf maarja, voor dochterlief is het natuurlijk wel erg sneu)
Wat ik me afvraag als je klaagt over dingen, moet je dan het product niet opsturen. Kijk je kunt natuurlijk van alles zeggen maar ik neem niet aan dat een bedrijf niet alles klakkeloos aanneemt. Bijvoorbeeld dat er alleen maar paprika zakjes chips in een party verpakking zitten? Ik zelf klaag nooit. Althans laatst 1 x bij de AH ik had een zakje choco M&M die bruine zak en toen ik het zat te eten was het gewoon echt smerig smaakte niet naar M&M leek wel een kapotte smaak (buurvrouw had het zelfde) zakje meegenomen na de winkel, gevraagd of meerdere mensen het gemeld hadden dat was ''nog'' niet het geval. Kreeg wel netjes een nieuwe zakje en het advies om met M&M contact op te nemen. (daarvoor zag ik de moeite niet)
net al een mail terug van babyborn, moet foto's opsturen maar ze zeggen er wel bij dat het 2 jaar garantie is. We zitten nu op 2,5 maar hij is al veel langer kapot.. ben benieuwd...
Heb laatst een nieuw brood gekregen bij AH omdat er van voor tot achter een groot gat zat, was gewoon niet te smeren. Was waarschijnlijk warm gesneden. Ik moest nieuw brood hebben en dus langs de AH maar anders had ik denk ik niet geklaagd. Paar maanden terug had ik beleg meegenomen bij de jumbo, kom thuis en blijkt over datum te zijn. Niks mee gedaan. Volgende week was ik er weer en wilde hetzelfde beleg meenemen, dit keer lette ik wél op de datum. Bleek dat er 6 pakjes over datum waren, heb het toen gemeld en kreeg gratis een goed pakje mee.
Klaag eigenlijk nooit zo snel... Ik had 1 keer vruchtenhagel bij de vomar gekocht. Bleek thuis een paar maanden over datum te zijn, hij was al open dus ik heb hem weggegooid en een nieuwe gehaald. Kan een keer gebeuren toch.... Kijk ik thuis nog een keer de datum van het nieuwe pak na, was dat pak ook meer dan 1 jaar over datum Toen ben ik toch maar teruggegaan, eerst gekeken in het vak en alle pakken bleken ver over datum. Bij de balie even uitgelegd en ik kreeg een pak van een ander merk mee. De week erop werd ik geroepen in de winkel, of ik even wilde meelopen (ik dacht in eerste instantie shit! Heeft mijn zoontje een verrassingsei in zijn zal gestopt zonder dat ik het door had... ). Hadden ze een pakket gemaakt met werkelijk alle soorten hagel die je maar kan bedenken. Ze vonden het zelf blijkbaar vervelender als mij...
Nou ik heb contact opgenomen met Puckababy.. onze slaapzakken the bag zijn nu ruim een jaar in gebruik en de rits scheurt nu in bij twee slaapzakken...hierdoor is t echt tobben hem dicht te krijgen! Dat terwijl we ook twee oudere hebben die het wel goed doen nog. Kreeg ik als reactie dat ze maar n half jaar garantie geven en dat het waarschijnlijk komt door intensief gebruik. Nu is het ook zeker zo dat ze intensief worden gebruikt! Maar ik baal er wel van dat er geen garantie meer op zit.. ze zijn toch 100 euro per stuk...een hele uitgave. Daarbij staat dat ze van 7mnd tot 2,5jr gebruikt kunnen worden en bij onze zoon was t zelfs langer. Onze dochter is ook niet zo groot van stuk en word in jan 2...had ze nog minstens willen gebruiken tot de zomer. Raar toch als er staat dat je ze zo lang kunt gebruiken en je maar een half jaar garantie krijgt.
Ik had trouwens 7 flesjes Avent Natural flesjes en een poedertorentje die heel lelijk verkleurd waren (kostte me meer dan 70) Via mail er over geklaagd bij Philips. Ze vroegen een foto en een bon. Ik kreeg gelijk een mail terug dat ik ze opnieuw kon kopen en ze dat bonnetje weer moest mailen. Ik kreeg het geld binnen 3 dagen op m'n rekening. Ik overigens wel heeeel vaak meegemaakt dat iets bij thuiskomst over datum bleek. Vooral bij Jumbo is het altijd raak. Ik had een keer dat babyvoeding (Nutrilon HA) 7 maanden over datum was. Dat was de enige keer dat ik over voeding had geklaagd. Maar ja, 15 is dan ook geen weinig geld
Bij ons ging het laatst niet echt om een klacht. Wij hadden onlangs 3 kratten bier 0,30l van een bepaald merk nodig, maar in het vak stond er maar één. Wij vroegen dus aan een medewerker of ze misschien in het magazijn nog wat hadden staan. Dit bleek niet het geval. Kregen we zomaar een krat van hetzelfde merk maar dan 0,5l gratis mee naar huis voor het ongemak! Wat een service!
Dit zat er in de schepsnoep van het Kruidvat. Elders gekocht, niet bij ons in het dorp helaas, dus had die foto opgestuurd. Helaas geen reactie gekregen, slecht hoor. Was wel blij dat mijn man aan het snaaien was, en niet de kinderen die het per ongeluk in hun mond stopte.
Ik heb een keertje bij bol.com twee inbakerzakken gekocht van pacco. Allebei binnen een maand gebruik kapot gegaan. In plaats van contact met bol.com heb ik contact genomen met pacco, omdat ik het erg slecht vond. Gewoon gaten in. Ik kreeg wel vervangende doeken van pacco MAAR ik moest uiteindelijk geld bijbetalen! We hadden twee doeken voor 50 (bol) euro per stuk gekocht, en hun ( pacco ) verkochten ze online voor 42 euro, ik had dus een grotere maat nodig en die verkochten ze voor 48 euro (pacco). Dus ik heb 6 euro per stuk bij moeten betalen. Achteraf had ik beter in kunnen leveren bij bol.com, dan had ik gewoon nieuwe doeken in de grote maten voor hetzelfde bedrag. Voelde me een beetje opgelicht door Pacco zo, niet even uit coulance hier gratis doeken maar het verschil bijbetalen terwijl op de factuur duidelijk stond dat wij 50 euro per stuk hadden betaald.
Waaaaaat!! Ik had daar gelijk een serieuze klacht over ingediend bij VWA :x Je wilt niet weten wat er had kunnen gebeuren.
Nou, net een mail binnen, krijg een nieuwe babyborn wat een topservice, bedankt meiden Escal, dat moet ik ook doen
Ja had ik eigenlijk direct moeten doen, maar was te laks. Had het KV wel gemaild, en een twitter bericht gestuurd 3 weken terug maar kreeg daar geen reactie op. Had alleen een # gebruikt. Nu nogmaals een twitter bericht naar hun service account gestuurd en heb een reactie gekregen.
Ik klaag nooit, heb nog nooit een klacht ingediend. Alleen met de bibi terugroep actie heb ik een mail gestuurd, als het goed is word er vandaag een pakketje bezorgd met nieuwe spenen.