Geen klacht.. Maar na het kleuren van mijn haar met garnier leek mijn douchebeurt op een horrorscene.. Zo liep de kleur uit. Toen gemaild met garnier wat ik fout deed ( was de 2e of 3e keer dat het mij overkwam met die verf) kreeg toen een goede reactie ( opschuimen zou beter moeten dachten ze) en moest mijn adres mailen voor een nieuw pakje, kon ik het gelijk proberen! Vond ik geweldig lief! Was tenslotte mijn eigen fout en ik mailde een vraag, geen klacht.
Bij mij gingen die difrax flessen ook altijd kapot. Ik gooide ze steeds weg, en kocht nieuwe. Dom van mij, zo te lezen.. Verder klaag ik nooit. Gooi het weg, en denk "laat maar".
Ik heb het ook gehad met de dr oetker vormpjes.. Kreeg toen ook een pakketje. Maar het probleem bleef! Omdat ik toen ook cupcakes en taarten verkocht kon ik dat gewoon niet maken naar mijn klanten toe loslatende papiertjes... Ook een keer bij C1000 zat een stronk in een babypotje knoer hard. Toen geloof ik een cadeaubon vvan 5 euro gehad
Ik heb ook een paar keer geklaagd. Ik vond toastjes een keer raar smaken. Opgestuurd want wie weet is er iets mis mee. Kreeg een uitgebreide brief met uitleg over de onderzoeken die nav de klacht uitgevoerd waren. En een heel pakket met allemaal lekkers. Ook bij Almhof een keer een kers gevonden in een toetje waar alleen stracciatella in zou moeten zitten. Ook gemeld. Ook hier kreeg ik uitleg over hoe dit zou zijn gekomen. Ik laat het een bedrijf weten als ik denk dat er iets mis is. Dat vinden ze fijn want dan kunnen ze eventuele fouten opsporen. Wel leuk als je dan als dank wat extra's krijgt maar dat hoeft voor mij niet.
Op zich klaag ik nooit, denk dan laat maar en gooi het weg alleen ik denk nu twee jaar terug was mijn dochter met het duplo van de jongens aan het spelen en toen brak het haakje van een van de auto's af die ze vervolgens net zo snel in d'r mond stopte. Gelukkig was ik erbij want het stukje was nogal scherp. Gemaild en toen kreeg ik een nieuw autootje en een nieuw setje van cars erbij, erg netjes allemaal.
wij hebben het gehad met de metalen kruiken. tot 2x toe lekte er een. we hebben toen 2x een nieuwe kruik gehad en een knuffeltje en een tegoed bon. verder klagen we eigenlijke weinig. laatst wel erwten met wortelen die er stonken (uit een pot) bij de ah de pot gebracht en het aankoopbedrag terug gekregen.
We klagen eigenlijk nooit. We gooien het weg en denken; laat maar zitten. Eigenlijk gewoon te lui om actie te ondernemen. Vorig jaar is mijn man wel terug gefietst naar de C1000. Hij had vlak daarvoor vles gehaald voor het avondeten, maar toen ik het openmaakte viel ik zowat achterover van de lucht die eraf kwam. Echt niet best. Hij kreeg zijn geld terug, nieuw vlees en hij mocht een bloemetje uitzoeken. 'Uw vrouw waardeert de lucht van de bloemen vast meer dan die van het vlees' Mijn man ging alleen terug om ander vlees te krijgen
Nav dit topic dus gemaild naar de supermarkt, en krijg dus mijn eitjes terugbetaald! OO Ik had het eigenlijk niet verwacht omdat het niet meer te bewijzen valt, maar super service dus.
idd, bij de meeste helpdesk service dingen staat ook bij dat je gegevens alleen voor de klacht/ opmerking of vraag bedoeld zijn en niet voor andere doeleinden gebruikt zal worden...
Wij hadden het met de duplo trein. Als kraamkado gekregen. Ruim 2 jaar daarna wilde ik hem aan mijn zoontje geven en deed het treintje het niet. Duplo gemailt en we kregen een nieuwe trein uit Denemarken toegestuurd. Echt een super service. Ook een keer een klacht ingediend over het zicht bij een concert. Kreeg ik gratis kaartjes voor het concert van Jennifer Lopez. Bij Center Parcs geklaagd dat we langer moesten wachten om ons huisje in te kunnen. En dat hadden ze niet aangegeven. Kregen we koffie met gebak gratis.
Mijn zoontje heeft een doos van duplo gehad die dicht hoort te klikken, alleen klikt hij aan 1 kant niet, waar door steeds de doos openschiet als hij 'm uit de kast pakt. Naar aanleiding van dit topic gemailt of dat zo hoort of een productie foutje is, omdat ik het irritant vind. Kreeg ik heel snel een netjes mailtje terug, dat ze het heel vervelend vinden en dat dat niet de bedoeling is. Alleen, nu was de oplossing datsik de bak opstuur naar een adres in Engeland (daar willen ze onderzoeken hoe het kan dat de doos niet goed sluit, zei hij) en die kosten zijn voor mijn rekening. Omdat goed te maken, mag ik de inhoud van de doos houden en sturen hun, bij ontvangst van mijn oude doos een nieuwe op. De goedkoopste (en betrouwbaarste) verzending die ik kon vinden was 13 euro. Voor mijn kosten. Maar dan wel een nieuwe bak. Maar dan heb ik dus gewoon 13 euro betaald voor een inhoudt van zo'n bak toch? Beetje jammer. Heb dus maar gemaild dat ik de duplo dan wel in een andere doos stop en het zo laat.
Heb naar aanleiding van dit topic toch maar een mailtje gestuurd naar clementoni. Mijn oudste zoon had een op afstand bestuurbare auto gehad en na 2 keer spelen doet hij het dus niet meer. Tijdje in de kast gelegen, nieuwe batterijen in gedaan maar blijft het niet doen Wilde hem eigenlijk vorige week weggegooien totdat ik dit topic las en dacht waarom waag ik er geen mailtje aan. Deze heb ik vanmiddag verstuurd dus ben benieuwd of ik uberhaupt antwoord krijgen.
Ja, ik heb dat wel eens gehad, maar weet niet meer waarvoor. Wel een keer een klacht naar Becel gestuurd, omdat de smaak en smeerbaarheid veranderd was. Ze waren blij met mijn klacht, want daar konden ze wat mee en volgens mij kreeg ik toen 5,- op mijn rekening. Had ik niet verwacht en hoefde ook niet, maar goed, ik zeg geen nee tegen zoiets.