Voor de mensen die van plan waren donderdagavond of vrijdagavond tussen 6 en 10 te gaan en nog geen kaartje hebben: bij kruidvat.nl/negenmaandenbeurs kan je als je een voordeelkaart hebt een gratis kaartje printen! OP=OP
gratis noppies sokjes: op de beurs te herkennen aan hun noppie shirt en ipad even je bij hun inschrijven/of je krijgt gewoon een actie coupon(ene site zegt 1ste, andere site zegt 2de ) gratis gevulde babydozen asn: ASN Bank deelt babydozen uit op de Negenmaandenbeurs @ Puur Baby Plaza 2 fb liken en email sturen
Er staat dat je met de negenmaandenbeurs entreekaart ook toegang hebt tot de huishoudbeurs . Welke gratis spulletjes kunnen we daar scoren? (behalve de al genoemde shopperbag)
Ik heb van de zeeman 2 gratis kaartjes voor: Geeft direct toegang tot de Huishoudbeurs en daarnaast op dezelfde avond tot de Negenmaandenbeurs Geldig op: donderdag 21 en vrijdag 22 februari van 18.00 - 22.00 uur. Ik heb 2 emails met barcodes die ik je kan toesturen. Zijn natuurlijk maar 1malig te gebruiken, dus op is op.
Vandaag geweest. Geen andere gratis dingen gezien die hier nog niet vermeld waren. Leuke rammelaar van fisherprice neste setje stelde niet veel voor wikkeldoek van minimonkey worden elk heel uur weggegeven veel plezier voor degene die nog gaan
Wij zijn gisteren geweest en hebben goede aanbiedingen en veel gratis spulletjes weten te scoren, naast de hier al genoemde. Bij Isi Mimi kun je een leuk verkleurend lampje krijgen wanneer je je inschrijft voor de nieuwsbrief. ( hal 9 rechts van het midden gezien van de ingang kruitvat ) Gratis Dettol ontsmettingsdispenser bij gezinshuis oid, bij inschrijving nieuwsbrief. ( hal 9 ingang bij de kruitvat dan rechtsaf en na 50 meter aan je linkerhand gezien van de kruitvat ingang ) Inschrijven voor een doos ( ik denk de felicitas of de blije ), krijg je een hele leuke dikki dik shopper, vond ik erg grappig. ( ik heb die doos allang maar ik vond die shopper zo leuk, heb gewoon nog eens de bons ingevuld ) ( hal 9 links van het midden wederom kruitvat ingang ) Ik had een kruitvat bon geprint krijg je gratis baby body lotion Inschrijven voor ook een af andere pakket, ( hal 9 helemaal in de linkerachterhoek, gezien vanaf de kruitvat ingang ) Krijg je een leuk noppies t shirtje enkele leuke leesbladen en wat nog meer klein spul. Goede aanbieding: Pampers 1+1 gratis en shopper, New Born maat 1 en 2 voor 11 euro. Pampers billendoekjes, 3 pakjes en zo ding waar je ze in kan doen, voor vijf euro. Kruitvat tas voor drie euro, een shopper met inhoudt, ik probeer het allemaal op te schrijven allemaal kruitvat merk. Speen, bijtring welke je koud kan maken, wattenstaafjes voor de baby, billendoekjes, lotion, haarborsteltje en kammetje. Dat was het voor ons zo ongeveer naast wat al vermeld was.
zeker weten! op de stand staat een bankje en daar word even een praatje met je gemaakt over alle producten die in de doos zitten ik hen gekregen een rompertje, een fles eco afwasmiddel, setje van 4 washandjes,een rammelblokje van hout,een plakje wol (zoiets als wat je onder het kaartjes prikken gebruikt) voor zelf een stoffenwolkje te maken, pak eco-pap, en tube baby ecowasgel je moet wel de e-mail mee nemen die je gekregen hebt van hun
op de difraxspeen en het setje mom na allemaal gratis gekregen ! zowel nmb als hhb spulletjes mocht je willen weten waar wat weg komt en hoe je er aan komt hoor ik het graag oow heb ook nog gratis vaatwastabletten van lidl en koekje van timeout, dettol van het gezondehuis
Heeft er iemand nog een voucher voor de fisher price rammelaar? Ik kan hem niet meer vinden op internet. Vanavond ga ik naar de beurs, en zou de rammelaar zo graag willen hebben!
hahaha van boven naar beneden en l naar r: eco-afwasmiddel(*) lepelje (nuby,bon uitprinten), rammelaar(f-p, sorry die zijn echt op ik had een van de laatste ) boekje+muziekcd(nutrilon, inschrijven stand) set 4 washandjes(*) stukje wol(zoals onder een prikpen) voor zelf te maken wolkje(*) nachtlampje(isimini inschrijven stand) speen difrax (gekocht 1euro) speen (nuby inschrijven nuby, en niet laten afschepen dat je het lepeltje al hebt haha) tube wasgel(*) houten rammelblokje(*) eco-rijstenbloem (*) babybodylotion (kruidvat bon op de negemaandensite) chippies gewonnen met vraag beantwoorden wasverzachter(lenor uitgang bij pennelbussen ) slab(nestle inschrijven) Romper (*) *= zat allemaal in een doos van de asnbank en babybegood.(op een van de vorige pagina staat hoe je hier kans op maakt) waatwastabletten lidl en timeout koekje bij de ingang (c geloof ik) bij de pennelbus