mamastarlight - Voorschoten *meiden ik heb ook nog veel kleren maat 38/40/42 vergeven! *Een witte bank! *Lak pumps, boven open, maat 39. ik heb ze echt helemaal nieuw gekocht via Wehkamp maar ik vond ze achteraf toch niet lekker zitten. je mag ze zo hebben. *las over maken van geboortekaartjes: wil ik ook doen ik heb grafisch multimedia vormgeven gedaan Ireen - Leiden Dan nog een paar vazen (je zal maar je uitzet bij elkaar moeten scharrelen). Koffiekopjes creme/bruin. Past onder senseo. Oja een hoeslaken 140/200, wit. Uit een schoon, rookvrij huis! *Goede nette herenschoenen maat 45, bruin leer, in goede staat. *Dekbedovertrekset, effen wit 200x200 Etos vitaminepillen jonge mama (of zoiets). Voor na de bevalling en tijdens de borstvoeding. Heb ze gekocht had niet gezien dat er visolie inzit. aangezien ik vegetarisch eet mag iemand ze gratis hebben. Kan worden opgestuurd in envelop. mamabeer - Hoensbroek -Ik bied ook aan om gratis voor iemand een geboortekaartje te ontwerp na wens die je dan weer goedkoop kan laten afdrukken -heb ook nog dames kleren van maat 36 en maat 40 -ik heb nog van die bv pads liggen 2 pakken -en bedankjes voor de geboorte Wendy06 - Velserbroek Ik heb nog: ** donkerbruine positiebroek van H&M maat XL ** bruine rok maat 44 van H&M (geen positie) ** legergroene 3/4 broek van Jessica maat 46 (geen positie) ** bordeaurood shirt maat M (zonder mouwen) wendy Mamavan3 - Rotterdam Ik heb nog een bruin gasfornuis met oven met gratis worden afgehaald in sliedrecht Djellybelly - Den Haag GRATIS op te halen in den haag -HP printer en een scanner(weet niet zeker of ze het nog doen, der moeten ook nog stekkers bij gekocht worden) -gratis bank met poef Marktplaats.nl > Gratis bank met poef - Huis en Inrichting - Banken | Bankstellen foto's http://www.zwangerschapspagina.nl/me...lbums3182.html Michelle04-??? voor nu heb ik nog 2 pakken zoogcompressen staan waar ik niets meer mee doe, zonde om weg te gooien. pb me even als jee ze wil hebben dan stuur ik ze tegen verzendkosten naar je toe. Voor andere spullen moet ik nog even kijken Shenoby - ??? ik heb dan momenteel nog niets gratis. *Ik heb te huur voor voor 35 euro + borg. een trouwjurk mt 36/38 los boven stukje met rok kleur wit evt te combineren met rood boven stuk en witte sluier.jurk heeft een klein sleepje. *evt pak voor man te huur maten moet ik even opzoeken. *een prachtige gala jurk ook te dragen als trouwjurk. kleur donkerrood,rok bezet met rozen.zit een stola bij. te huur voor 30 euro +borg. mt 40 *zwarte gala jurk met halter. 20 euro plus borg mt 36/40' foto's komen nog. Aura - omg. utrecht Ik heb nog een billy kast van ikea...mag opgehaald worden in februari. Edge - Hoofddorp Ik heb van mijn werk behoorlijk wat (ziekenhuis) zwangerschapstesten gehad. Alleen heb ik er maar een aantal hoeven te gebruiken en de rest ligt hier maar in de kast. Ze zijn te gebruiken tot 30/07/2010. Yellowsun - Weert mooie hanglamp Mamavan3 - Rotterdam GEzocht: Voor een alleenstaande zwangere vriendin met 3 kids en zwanger van nummer 4, positie kleding VANAF maat xl 42/44 shirts,broeken,tops enz alles is welkom!
mamastarlight - Voorschoten *meiden ik heb ook nog veel kleren maat 38/40/42 vergeven! *Een witte bank! *Lak pumps, boven open, maat 39. ik heb ze echt helemaal nieuw gekocht via Wehkamp maar ik vond ze achteraf toch niet lekker zitten. je mag ze zo hebben. *las over maken van geboortekaartjes: wil ik ook doen ik heb grafisch multimedia vormgeven gedaan Ireen - Leiden Dan nog een paar vazen (je zal maar je uitzet bij elkaar moeten scharrelen). Koffiekopjes creme/bruin. Past onder senseo. Oja een hoeslaken 140/200, wit. Uit een schoon, rookvrij huis! *Goede nette herenschoenen maat 45, bruin leer, in goede staat. *Dekbedovertrekset, effen wit 200x200 Etos vitaminepillen jonge mama (of zoiets). Voor na de bevalling en tijdens de borstvoeding. Heb ze gekocht had niet gezien dat er visolie inzit. aangezien ik vegetarisch eet mag iemand ze gratis hebben. Kan worden opgestuurd in envelop. mamabeer - Hoensbroek -Ik bied ook aan om gratis voor iemand een geboortekaartje te ontwerp na wens die je dan weer goedkoop kan laten afdrukken -heb ook nog dames kleren van maat 36 en maat 40 -ik heb nog van die bv pads liggen 2 pakken -en bedankjes voor de geboorte Wendy06 - Velserbroek Ik heb nog: ** donkerbruine positiebroek van H&M maat XL ** bruine rok maat 44 van H&M (geen positie) ** legergroene 3/4 broek van Jessica maat 46 (geen positie) ** bordeaurood shirt maat M (zonder mouwen) wendy Mamavan3 - Rotterdam Ik heb nog een bruin gasfornuis met oven met gratis worden afgehaald in sliedrecht Michelle04-??? voor nu heb ik nog 2 pakken zoogcompressen staan waar ik niets meer mee doe, zonde om weg te gooien. pb me even als jee ze wil hebben dan stuur ik ze tegen verzendkosten naar je toe. Voor andere spullen moet ik nog even kijken Shenoby - ??? ik heb dan momenteel nog niets gratis. *Ik heb te huur voor voor 35 euro + borg. een trouwjurk mt 36/38 los boven stukje met rok kleur wit evt te combineren met rood boven stuk en witte sluier.jurk heeft een klein sleepje. *evt pak voor man te huur maten moet ik even opzoeken. *een prachtige gala jurk ook te dragen als trouwjurk. kleur donkerrood,rok bezet met rozen.zit een stola bij. te huur voor 30 euro +borg. mt 40 *zwarte gala jurk met halter. 20 euro plus borg mt 36/40' foto's komen nog. Aura - omg. utrecht Ik heb nog een billy kast van ikea...mag opgehaald worden in februari. Edge - Hoofddorp Ik heb van mijn werk behoorlijk wat (ziekenhuis) zwangerschapstesten gehad. Alleen heb ik er maar een aantal hoeven te gebruiken en de rest ligt hier maar in de kast. Ze zijn te gebruiken tot 30/07/2010. Mamavan3 - Rotterdam GEzocht: Voor een alleenstaande zwangere vriendin met 3 kids en zwanger van nummer 4, positie kleding VANAF maat xl 42/44 shirts,broeken,tops enz alles is welkom!
Zijn er ook nog mensen die wat willen hebben of kijk ik iedere keer voor Jan met de korte achternaam? Als iemand iets wil graag pb-en dan hoef ik niet steeds te kijken
Alle zwangerschapstesten zijn weg. Bedankt voor het verlossen! mamastarlight - Voorschoten *meiden ik heb ook nog veel kleren maat 38/40/42 vergeven! *Een witte bank! *Lak pumps, boven open, maat 39. ik heb ze echt helemaal nieuw gekocht via Wehkamp maar ik vond ze achteraf toch niet lekker zitten. je mag ze zo hebben. *las over maken van geboortekaartjes: wil ik ook doen ik heb grafisch multimedia vormgeven gedaan Ireen - Leiden Dan nog een paar vazen (je zal maar je uitzet bij elkaar moeten scharrelen). Koffiekopjes creme/bruin. Past onder senseo. Oja een hoeslaken 140/200, wit. Uit een schoon, rookvrij huis! *Goede nette herenschoenen maat 45, bruin leer, in goede staat. *Dekbedovertrekset, effen wit 200x200 Etos vitaminepillen jonge mama (of zoiets). Voor na de bevalling en tijdens de borstvoeding. Heb ze gekocht had niet gezien dat er visolie inzit. aangezien ik vegetarisch eet mag iemand ze gratis hebben. Kan worden opgestuurd in envelop. mamabeer - Hoensbroek -Ik bied ook aan om gratis voor iemand een geboortekaartje te ontwerp na wens die je dan weer goedkoop kan laten afdrukken -heb ook nog dames kleren van maat 36 en maat 40 -ik heb nog van die bv pads liggen 2 pakken -en bedankjes voor de geboorte Wendy06 - Velserbroek Ik heb nog: ** donkerbruine positiebroek van H&M maat XL ** bruine rok maat 44 van H&M (geen positie) ** legergroene 3/4 broek van Jessica maat 46 (geen positie) ** bordeaurood shirt maat M (zonder mouwen) wendy Mamavan3 - Rotterdam Ik heb nog een bruin gasfornuis met oven met gratis worden afgehaald in sliedrecht Michelle04-??? voor nu heb ik nog 2 pakken zoogcompressen staan waar ik niets meer mee doe, zonde om weg te gooien. pb me even als jee ze wil hebben dan stuur ik ze tegen verzendkosten naar je toe. Voor andere spullen moet ik nog even kijken Shenoby - ??? ik heb dan momenteel nog niets gratis. *Ik heb te huur voor voor 35 euro + borg. een trouwjurk mt 36/38 los boven stukje met rok kleur wit evt te combineren met rood boven stuk en witte sluier.jurk heeft een klein sleepje. *evt pak voor man te huur maten moet ik even opzoeken. *een prachtige gala jurk ook te dragen als trouwjurk. kleur donkerrood,rok bezet met rozen.zit een stola bij. te huur voor 30 euro +borg. mt 40 *zwarte gala jurk met halter. 20 euro plus borg mt 36/40' foto's komen nog. Aura - omg. utrecht Ik heb nog een billy kast van ikea...mag opgehaald worden in februari. Mamavan3 - Rotterdam GEzocht: Voor een alleenstaande zwangere vriendin met 3 kids en zwanger van nummer 4, positie kleding VANAF maat xl 42/44 shirts,broeken,tops enz alles is welkom!
thnx Elmo!! Nou meiden, toen liep het best goed, ik ben nu opzoek naat spulletjes voor een vriendin van mij die helemaal op nieuw moet beginnen met haar zoontje! Ze heeft al wat spullen, en ben nu eigelijk opzoek naar aankleding voor haar huisje. Weet het, het is niet het belangrijkste, maar is toch net wat leuker! VOor de andere meiden misschien ook wel weer fijn, om aan spullen te komen en er vanaf te komen, dus laten we ons best weer gaan doen
Goede actie! Ik ga binnenkort kijken naar wat ik nog meer heb. wwjc19 - Eindhoven Dameskleding mt 44 (Ik moet nog kijken wat ik precies heb, vooral shirt/blouse.) Diverse soorten glazen Koekenpan van Tefal