beste dames ik en een mede beheerster hebben een website gestart voor moeders met minder geld hier kunt u gratis baby en kinder spullen krijgen en afgeven als het u kindje te klein is meld je aan op onze site vandaag komen de eerste foto's lees wel AUB de regels alvast bedankt Verzamelpunt hengelo - Hyves.nl
Wow!!!!!! Super mooi! heb net ff gekeken op de site van HYVES. Ik moet dit jaar maar eens heel nodig gaan opruimen en kijken wat ik kan afgeven!
Jaa ik heb jullie gezien op sbs6 en toen vond ik het ook al zo geweldig! Ik zal eens kijken wat ik nog heb!
thnx meiden ik heb veel foto's geplaatst dus als jullie je aanmelden super als jullie wat hebben horen we het graag
hoi hoi ik heb eventueel een gratis grenen ledikant, met matras of zonder, hier zitten wat spuugvlekjes van mijn zoon op ook nog wel speelgoed, wat goed zeg, ik heb 3 kleintjes en moet vaak ook de eindjes aan elkaar knopen, ik hoor wel als er interesse is
ik woon in heerde, dus een beetje te ver, misschien kun je een oproepje plaatsen, misschien woont er iemand in de buurt bij mij