Ik heb weer het huis doorgespit en wat gratis spullen liggen - meisjespop (zacht) - Weeble barn (zonder poppetjes - 3 cotoons auto's met cotoons poppetjes - Fisher price piano - pelikaan met dieren - Fisher price kiekeboestal - Fisher price rijgkralen - Disney prinsessen lantaarn - Zwembadring waar je kind in kan zitten - houten snijfruit + houten mes + houten potje aardbeien en koekjes - Woezel en pip muziekdoosje (zacht) - Speelkwartiertje wie is de dader? - Abrick boerderij (niet alle poppetjes erbij wel wat) - Grote Nijntje knuffel - 2 houten mini kralenbanen - Bak met Megabloks - Playgro rammelaar Boeken: Hoera ik geef een feestje! van Marianne Busser en Ron Schroder Nog een nachtje slapen... van Jacques Vriens Baby's eerste speeltjes Op de boerderij (boek met magneetjes) Pippo hiep hoi sneeuw! Een dagje naar het strand Sinterklaas pop up boek 2 boeken van Pirates of the caribbean - De alexandrie connectie van Steve Berry Van min negen tot plus een! van Jools Oliver - Over opvoeden en afzien van Daphne Deckers En heb een paar boeken van de kid do serie -Kleine Hoe leert vliegen - Huppel tek hoo - Gaan naar de maan - Ik zie, ik zie wat jij niet ziet - Oma's verjaardag - 2 omnibussen van Jil Karoly - Little Britain eerste seizoen - 4 dvd's over de Friends cast - Lamineerapparaat De kleding is nog nieuw: - Shirt H&M blauw/bruin maat s - Doorzichtig shirt maat L (roze/rood bloemen) - Zwarte fluwelen rok maat 38 - Doorzichtig shirt maat L (creme met bloemen) - 2 zwarte basic shirts maat L - Zwarte trui zonder mouwen met capuchon maat L - Shirt blauw/paars maat L - Zwarte soepele rok maat L De piano
Wil je evt. versturen? Uiteraard betaal ik zelf de verzendkosten. Ik heb namelijk wel interesse in wat babyspeelgoed en ik heb ook wel wat dingen om te ruilen (als je dat wilt). Ik stuur je even een pb.
Ik heb wel interesse in de Little Britain DVD en de 2 omnibussen! Wat zouden de verzendkosten daarvan zijn?
Ik heb al eeb stuk of 6 pb´s. Ik ga er straks even voor zitten en de boel verdelen. Er mag nog gepbt worden, nog niet alles is genoemd nl
Hehe, ik heb je ook pb gestuurd. maar denk dat het meeste al weg is Wat lief trouwens dat je het gratis weg wil geven!
o lief dat je weer aan het weggeven bent zeg, sven heeft nog altijd heel veel plezier van die autoweg die we van je gekregen hebben, super lief dat je het weer doet zeg.
Volgens mij heb ik iedereen gepbt. Ik heb zoveel mogelijk meiden blij proberen te maken. Heb erg veel reacties gehad super! Ik heb nog een paar kledingstukken over Ook heb ik nog wat badspeelgoed en een ringentoren en een stapeltoren met geel balletje beide van fisher price. Als ik iemand hier blij mee kan maken hoor ik dat graag