Uhhm. hier een oproepje plaatsen? Marktplaats? Weet natuurlijk je situatie niet, maar ik was toen heel erg jong en heb veel via het Leger des Heils gekregen.. misschien kun je daar terecht?
Vraag van die zwangerboxen aan, zit vanalles in. Kruidvat, Etos, Prenatal en Babydump hebben er een. Kun je via de website aanvragen. Voor die van Kruidvat moet je wel een Kruidvat voordeelkaart hebben.
als je na de geboorte (binne 4wk) een kaartje inlevert bij de plussupermakrt krijg je ook een pakket.
Ik heb van een vriendin begrepen dat als je bij de C1000 een geboortekaartje laat zien dat je ook een pakket krijgt... Maar ja mijn vriendin haar jongste wordt binnenkort 2 jaar, dus of dat nog steeds zo is weet ik niet
Van de supermarkten weet ik dat je bij emte een knuffel kan krijgen. Bij de plus een pakket,moet je wel de folder thuis ontvangen,in hunngebied wonen. Weet niet of dit word bedoeld?
Doen plus en c1000 nog steeds aan die pakketten? Ik dacht dat ze er mee gestopt waren, hoop dus van niet want beide zitten hier in de buurt Het pakket van prenatal en de babydump vond ik heel leuk, maar die van etos was drie keer niets. Die van de kruidvat heb ik nog niet, ben benieuwd wat daarin zit
Bij Jan Linders kun je ook na de geboorte je geboortekaartje inleveren en dan krijg je ook een pakket. Jan Linders zit geloof ik alleen in het zuiden van het land.
weet wel dat je je ziel verkoopt aan de duivel als je van die pakketten aanvraagt. Die van de supermarkten niet, maar die van de etos en prenatal wel. Die gaan je nog maanden-/jarenlang over de post en mail liggen spammen! Dat is het me bij deze beeb niet waard. (Zeker aangezien ik met een rapley'end, wasbare-luier-dragend, borstgevoed, niet-fopspenend kind niks uit die dozen heb gebruikt... behalve misschien een slabje of knuffeltje ) Maar goed, dat is jou keuze, maar weet wel dat je daarna gespamd gaat worden.