rommelmarkten af en action,zeeman en wibra hebben hele leuke en gemakkelijke huishoudelijke spullen,voor haast niks
Ik heb een heleboel spul nog op zolder staan waar ik weinig tot niks mee doe. Mijn moeder is vaak in Amsterdam. Wat kan ze echt heel goed gebruiken?
Goedemorgen dames, Wat ontzettend lief dat er zoveel gereageerd word. Ik zal even een update geven van de spullen die zij nog nodig heeft. Een 2 persoonbed (helaas woont fiene te ver (185km heen en 185km terug) en kunnen wij helaas geen gebruik maken van haar lieve aanbod). glazen, servies e.d. voor in de keuken evt. een computer schilderijen, zowel in de woonkamer als in de kleine meid der kamer Gordijnen, tapijt, speelgoed en kleding voor de meid (maat 134), planten, lampen voor aan het plafond (ze heeft er nog geen 1). wasmachine, een stoel (fautiul(heb ff geen idee hoe je het schrijft) oid), bureau, stofzuiger, schoonmaakartikelen voor in de wc e.d., douchegordijn, Het is nog een heleboel en volgens mij vergeet ik ook nog heel veel dingen, want de normaalste dingen die je gebruikt die heeft ze dus niet. Ze komen dus uit een ander land (daar heeft ze samengewoond) en woont nu tijdelijk bij mij met een koffer kleren en dat is het dan! Misschien kunnen jullie meedenken? We hebben inmiddels: 2 banken, salontafel, staande lamp, eettafel + stoelen, 2 tv's (dank je wel daarvoor Jennefer!) en een dvd speler, een heleboel spulletjes krijgen we van Chillen, maar dat is (meen ik te herrineren) 1 april. Volgende week krijgt ze de sleutel, dus waarschijnlijk kunnen we dan meer oordelen over wat er wel en niet is.
ik heb ook nog wel een in de doos zittende wc borstel ze heeft ook kledingrekken nodig om haar gewassen kleding aan op te hangen volgens mij, zag het iig nergens staan heeft ze handdoeken?
Meid ik ga kijken of ik een computertje kan ritselen. Kan niets beloven moet even overleggen of het kan/mag.
He nog een tip. De simpele plafonieres kosten maar 2 euro bij Ikea. Heeft ze trouwens geen recht op bijzondere bijstand voor de inrichting van haar woning?
ja het is maar 1 euro maar als je meot kiezen die ene euro uit te geven voor je dochter om een brood te kopen of een wc borstel ga ik ook voor een brood het is gewoon heel lastig als je niks nopes nada hebt
precies, en volgens mij is het geen 1 euro maar een stuk duurder. Je verkijkt je echt op de kleine dingen. Ze krijgt (nog) geen bijstand, dus heeft nergens recht op. Ze heeft volgende week weer een afspraak, maar ze word van het kastje naar de muur gestuurd (al 1,5 maand). De een zegt dat ze er wel recht op heeft en de ander niet, omdat ze heeft samengewoond in een ander land en daardoor haar rechten heeft verloren...
Klopt, we zijn even aan het kijken wat handig is en wat het beste is. Gelukkig hebben we van Chillen echt heel veel spullen mogen overnemen (althans krijgen we begin april) en zijn daarmee echt heel hard gered!