hallo meiden, wij gaan een rommelmarktorganiseren voor het super goede doel kika wie woont er in de buurt van dan haag en heeft spulletjes staan die wij gratis op mogen halen en die dag mogen verkopen met deopbrengst voor dit goede doel. gr patricia
Hoi, Wat voor spullen zoek je? ik heb verschillende kledingstukken die je zo mag hebben voor het goede doel. Ze zijn nog mooi maar ik raak ze niet kwijt en ze staan in de weg. Den Haag kan geregeld worden, dan breng ik ze naar mijn ouders. (Voorschoten) dus laat even weten wat je zoekt en wanneer het is.
had je reactie over het hoofd gezien. maar voorschoten is toch wel een heel stuk rijden voor mij jammer maar ik laat het over gaan.
ja brengen zou natuurlijk wel super zijn ik ben gewoon een schijterd op de weg binnen de dorpskernen gaat het best maar daarbuiten vind ik het een hele onderneming
ik moet even in mijn planning kijken. Weet niet zeker of ik het voor 20 juni nog haal namelijk. ik was zaterdag in die buurt vandaar dat ik het vroeg.
he baalen dat ik het niet eerder gezien heb. mocht het nog lukken super anders super bedankt voor het meedenken!