bij de etos (in ieder geval dronten) doen ze de oude verpakkingen van pampers weg voor 7,50 euro en een groot pak voor 10 euro. daarboven op kon je bij ons ook je lihl bon inleveren! dus 4 pakken voor 20 euro!
Mooie prijs!!! Maar het zal weer per Etos verschillend zijn, ga eens hier kijken of ze de oude pakken in de aanbieding hebben.
Etos zuidplein heeft ze ook voor die prijs, moet wel zeggen dat dat al de hele week was en er niet veel meer waren toen ik gisteren langs liep.
Heb een deel van Arnhem en omgeving afgebeld, maar nee... Als iemand ze wel in Arnhem/oosterbeek/wageningen/elst/huissen/nijmegen is tegengekomen, wil je het dan even laten weten...?
Wat is dan het verschil tussen de nieuwe en oude verpakkingen? Ga staks ook maar even kijken hier dan. Zou wel veel schelen!
moet vandaag nog naar t winkelcentrum en ga dan wel even kijken ben benieuwd of ze ze hier ook goedkoper hebben dan de normale prijs
Ik heb hier 3 etossen in de omgeving gebeld maar die weten van niets. Die wetn ook niets van ouder verpakkingen, ze kon me alleen vertellen dat ze 1,50 duurder zijn geworden ...
aan de advertentie in de bonus folder van ah te zien, zitten er weer 2 meer per verpakking in. Zo kunnen ze eerst de prijs omhoog gooien, en dan over een maand of wat weer pampers er uit halen. Zijn ze per saldo een flink stuk duurder geworden! :x
ik zag net bij albert heijn 4 pakken pampers maat 5 (per pak 33 stuk) voor 34,95. Heb zo'n spijt dat ik ze niet heb meegenomen. Uk slaapt nu dus kan ook niet terug.
op het pak stond trouwens 2 gratis. het gaat om de nieuwe verpakking. Dus als die 2 er niet inzitten zitten er maar 29 in voor 11,49. En voorheen was het 33 stuks voor 9,95. Hmmm.... tijd voor andere luiers maar welke
etos steenwijk heeft de actie ook niet (meer, was stormloop geweest waardoor alles in 1 dag weg was)!!!