Deze week toch weer? en zo ja, dan hoop ik dat ze weer wasmiddel etc erbij hebben en niet zon uitgekleed bonnenboekje als vorige keer
Ja ik ga er ook vanuit dat ze komende week weer komen. Als ik ze krijg, krijg ik ze meestal op vrijdag, dus ik moet nog even geduld hebben. Ben ook erg benieuwd wat er deze keer bij zit. Wasmiddelbonnen hoop ik ook op. Vorige keer viel het boekje inderdaad erg tegen.
Hier ook door de Pampers heen dus kom maar door met die bonnen Nu nog ook wachten op goede Etos acties
Ik ben nog niet door mijn pampervoorraad heen, maar die slinkt wel aardig. Dus inderdaad kom maar op met die pamperbonnen, dan kan ik de voorraad weer aanvullen Helaas kan ik ze bij onze Etos hier niet bovenop aanbiedingen inleveren, dat doen ze niet (heb ik gevraagd). Nou ja, nog even geduld, dan weten we wat erbij zit.
ik heb ze helaas ook maar 1 x gehad en daarna niet meer dus als iemand niks doet met zijn boekje hou ik me aanbevollen
en dagcreme is gratis...!! haarlak 40 cent, en nog paar dingen kosten heel weinig.. even kijken wat in aanbieding is ariel wasmiddel 1 soort is maar 80 cent nu bv
je codes veranderen alleen met de letters, en die heb je bij truus niet nodig dus ook al krijg je de bonnen niet meer.. als jij je oude codes nog weet.. kan je gewoon via truus bestellen even de extra goedkope dingen eruit: ariel excel gel 5 euro korting... kost 5,81... nu dus 81 cent oil of olaz 5,50 korting... double action dagcreme kost 5,50.. dus gratis wella 2,49 korting, wella flex haarlak is 2,79, nu dus 30 cent dreft wasmiddel 2,90 korting, dreft vloeibaar voor wol en delicate was is 3,69 dus nu 79 cent ambi pur wc blokjes ... 99 cent korting, nu in aanbieding 1,49.. dus 50 cent ambipur geurstekkers... 2 euro korting, nu 4,49 in de aanbieding, nu dus 2,49
ik heb de boekjes nog neit maar heb nog wel een oude code die het doet, kan iemand hier meer bestel tips neerzetten zodat ik al wel kan bestellen? weet niet welke produkten ik het beste (lees goedkoopste) kan bestellen
Ik was niet super goedkoop uit, maar 12 artikelen voor 25 euro incl verzenden. Top! 3x vloeibaar wasmiddel en eenmaal gel (1), wasverzachter, tandpasta, mousse, olaz dagcreme, wc blokje, afwasmiddel, tandenborstel en dus nog een item geen idee meer wat haha.
Ideaal, gelijk mijn oude codes gebruikt (1 pakket naar mezelf, 1 naar mn moeder )... Voor 33 euro 5 pakken luiers en voor 13 euro extra 10 andere producten, waaronder de gratis dagcreme (thanx voor de tip limmeke) en veel wasmiddel / wasverzachter! Nog een tip, bij de aanbiedingen (A actie) staat de sunil ook vrij goedkoop! Geldt niet voor de LIHL, maar is makkelijk mee te bestellen...
mango zou je je boodschappenlijstje eens neer willen zetten (kopieren) ben nl heel benieuwd want ik kom er neit op uit
Ambi Pur Toiletblok Blossoming Flowers 1,49 1 1,49 Ambi Pur 3 Volution Luchtverfrisser Japan Rituals Starter 4,49 1 4,49 Ariel Wasmiddel Gel Regular 5,81 1 5,81 Dreft Afwasmiddel Platinum Original 1,64 1 1,64 Dreft Wasmiddel Vloeibaar Delicate & Wool 3,69 1 3,69 Dreft Platinum Vaatwastabs Citroen 6,69 1 6,69 Olaz Double Action Dagcreme Gevoelige Huid 5,50 1 5,50 Oral-B Tandpasta Pro Expert Glazuurbescherming 2,99 1 2,99 Pampers Easy Up Pants Luiers Maat 5 11,49 3 34,47 Pampers Simply Dry Luiers Maat 4+ 9,99 2 19,98 Wella Haarspray Ultra Strong 2,79 1 2,79 totaal incl. btw 14 45,01 Couponkorting 0,00