Welke luiers in maat 1 zijn wel goed? Ik zie veel huismerken ook daar gaat mijn voorkeur naar uit ipv dure pampers.
Wij hadden luiers gehaald van pampers want ja merk enz gaf het vertrouwde idee.. maar toen hadden we een pak Kruidvat luiers gekregen en toen dus die wel geprobeerd en eerlijk gezegd ben ik dus daarna overgestapt op de Kruidvat eigen merk luiers, nog nooit doorgelekt(bij pampers wel 2x) en absorberen erg goed hebben ook een plas streep die verkleurd bij een natte luier. Dus wij zijn blij en ons portemonnee ook want scheelt toch ook wel in de kosten waar ik nu weer andere dingen van kan halen voor de baby
Ik had bij de oudste 2 altijd kruidvat luiers en nu bij de jongste ook weer, in de hoop dat ze na al die jaren nog steeds zo fijn zijn en dat zijn ze nog steeds .
Hier altijd Kruidvat gehad en ben ik nu ook weer van plan. Bij de jongste uiteindelijk nog overgegaan op Etos, waren wat breder wat fijn was voor haar op den duur vanwege ruimschoots babyvetjes. Dus nog kans dat ik daar ook een pakje van haal en kijk wat het prettigst bevalt, luiers zullen de afgelopen 5 jaar ongetwijfeld weer veranderd zijn ook.
Maat 0 en 1 zijn goed van de kruidvat, die newborn serie is top. Maat 3 ( 2 weet ik ff niet meer ) vond ik dan weer stinken. Toen overgestapt op etos woezel en pip. De goedkope variant van de AH is waardeloos, kleine man lekt daarmee heeeeeel vaak door. De duurdere variant ervan is ook fijn, maar voor dat geld scoor je ook pampers die geregeld met een 1+1 actie bij kruidvat/trekpleister ligt of bij de wehkamp goedkoop te krijgen is in een maandbox.
De kruidvat helaas wel, heb je nog meegemaakt dat ze van model waren gewisseld en iedereen steen en been klaagde? Toen is t oude model weer ff teruggekomen, maar die ligt er nu weer uit... Waren DE luiers voor mn tsunami plassende dochter. Die bleef de hele nacht droog tot de vroege ochtend en ze met een stortvloed aan kwam zetten dat menig luier, incl pampers het nakijken had. Nog een periode kruidvat met kotex inlegger moeten doen Nu is zoontje geregeld kleddernat als ik eens wissel op zoek naar een beter kosten/kwaliteit verhouding.
Ja dat was inderdaad toen dochter denk 1 jaar was ofzo. Deels daarom misschien ook overgegaan op Etos. Bij zoon zonder problemen al die tijd Kruidvat gebruikt. Pamper ook nog geprobeerd, kregen we ook in het ziekenhuis maar die vond ik stinken, nat aanvoelen en ze kreeg er uitslag van, dus daar heel snel mee gestopt en eigen luiers meegenomen. Hier trouwens ook wel een tijdje 2 over elkaar gebruikt ivm heel veel plassen. Maar ik ga dus weer voor Kruidvat of Etos. In elk geval geen pampers.
Toen het oude type kruidvat eruit ging op etos woezel en pip gegaan of bambo nature (ecologische luiers). Maar wij gebruikte vnl wasbaar. Pampers stinken brrr. Had laatst nichtje op te passen heb er vaak verschoond, bah!
Hier maat 0, 1 en 2. van Kruidvat gebruikt. Etos vind ik erg stinken en met Pampers lekte onze zoon door. Vanaf maat 3 overgestapt op Rascal + Friends. Echt een top luier als ze eenmaal wat grote plasjes en poepluiers hebben! Kind is nog nooit doorgelekt en de tube Naïf diper crème ligt nog steeds ongebruikt in de kast want ook nog nooit kapotte, zere of luieruitslag op de billetjes gehad.
Gestart met Kruidvat eigen merk. Was in het begin echt top! Maar naarmate ze ouder werd merkten we toch dat het niet meer lekker paste en we roken de plasgeur heel snel. Daarna wat andere merken geprobeerd maar kwamen toch uit op pampers premium protection. Volgens mij zijn we met maat 3 ongeveer overgestapt. Overigens ruiken we nu dus geen urine, zoals anderen hierboven aangeven. ‘s nachts gebruiken we rascal&friends. Enige luiers waar ze snachts in principe niet in doorlekt! Uiteindelijk ligt het volledig aan de pasvorm van de luier en de bouw van je kindje. Voor ieder kind is weer een andere luier fijn.
Zelfde ervaringen mee! Ze moeten de newborn ook maken in maat 3/4/5. De oude waren prima, de nieuwe zijn vreselijk met de baantjes erin en de pure lijn zijn nog 10x erger. Die nemen echt niks op. Jumbo vind ik ook nog wel gaan.
Kruidvat eigen merk, maar heb ook een pakje van Woezel en Pip liggen. Vanaf maat 3 willen we overgaan op wasbare luiers.
Ik vind de kruitvat erg fijn. Pampers voelen als er urine in zit vochtig aan aan de buitenkant vind ik.
Gestart met pampers premium protection. Over op kruidvat tot hij uitslag kreeg. Van etos kreeg hij ook uitslag. Nu gebruiken we al heel lang pampers baby dry. Op de opvang wel 2 dage kruidvat overdag, dat gaat goed. Maar ik vind ze ook heel erg stinken bij hem. Bij onze oudste dan weer nooit gehad. Ik denk dat luiers gewoon heel persoonlijk zijn.