Wie heeft er toevallig nog een paar liggen die ik over zou mogen nemen? We willen met de familie een uitstap maken en kom er nog wat tekort. Wie kan me helpen? Alvast bedankt!!
Ik heb er 3 die ik waarschijnlijk niet meer ga gebruiken (jongste heeft echt haar rust, regelmaat en ritme nodig nl.). Pb me maar!
verder niemand die nog ongebruikte vouchers (of enkel de benodigde codes) heeft liggen en er niets mee gaat doen? Ik zou er echt erg mee geholpen zijn!
Kun je ze nog wel verzilveren? Want volgens mij moest dat voor eind mei en anders kun je ze niet meer gebruiken (alleen als ze al verzilverd zijn kun je ze nog inleveren)
ja dat kan, je kunt alleen geen nieuwe bij de jumbo krijgen. tot eind dit jaar kun je nog tickets bestellen.
tot eind mei kon je ze verzilveren bij Jumbo of C1000, dan kreeg je voor de velletjes met de plakzegels een kortingsbonnetje (voucher) Op die voucher zit een kraslaagje, daaronder zit een code en die code kun je tot het eind van het jaar gebruiken bij het plannen van een dagje uit. Dus als er mensen zijn die nog vouchers (codes) hebben en er toch niets mee gaan doen, ik ben (wij zijn) er heel erg blij mee!