Hoi hoi, Hopelijk kan iemand mij helpen met een vraag. Ik heb vandaag een zwangerschapstest gedaan. Deze is van sensitest en is een vroege detectie test. Ik ben nu 4 dagen overtijd en heb vandaag dus een test gedaan. Maar bij de uitslag kwam een duidelijke controle streep. Maar een halve streep als test streep. Deze werd later iets vager en wat langer(naar mijn idee). Dit was rond 10 minuten na het testen en half uur later zag het er nog steeds zo uit. Hebben meer van jullie een halve streep gehad. En is dit dan een positieve test of niet?
Ik denk dat dit een positieve test is. De teststreep is ws gewoon niet helemaal goed aangelegd, maar hij pikt wel wat op. Zou nog een andere test doen voor de zekerheid.
Ik denk wel dat hij positief is hoor. Maar zou er wel nog een doen voor de zekerheid. Ben benieuwd naar je andere test
Gezien hij wel reageert op hcg denk ik wel dat hij gewoon positief is. Anders zou t een vager streepje of vlek zijn. Zou voor de zekerheid morgenochtend nog 1 doen
Bedankt voor alle snelle reacties!. Ik heb zojuist weer een test gedaan en nu kwam er toch een streep die duidelijker was. Zoals ik het nu zie lijkt het toch positief te zijn!
Gefeliciteerd!! Deze is ook aan de bovenkant wat lichter. Misschien is de loopband in de fabriek een beetje scheef Of heb je hem niet plat gelegd tijdens het doorlopen?
@Bioluun : ik had hem wel gewoon plat gelegd maar misschien toch wat te snel opgepakt misschien. Dan gaan wij er toch maar vanuit dat dit inderdaad een positieve test is! Echt super fijn! Bedankt voor alle reacties en het meedenken.