Gratis gourmetschotel zegels C1000 gevraagd.

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door meintje, 25 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ik ben op zoek naar mensen die hun boodschappen halen bij de C1000 en niets doen met de zegels die ze erbij krijgen voor het sparen voor een gratis gourmetschotel eind december.

Wij zouden heel graag dit jaar eens met onze ouders van beide kanten een kerstdag willen vieren, gezellig samen zijn. Ik heb toegezegd het eten te verzorgen, en deze actie van C1000 schept mogelijkheden om het bijzonderder te maken dan enkel wat broodjes.

Dus, wie zou willen sparen voor me en het me toe willen sturen? Uiteraard vergoed ik eventuele verzendkosten met alle liefde.

Stuur me een pb en dan regelen we het verder wel.
    Alvast super bedankt!

2. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Geen C1000 in de buurt, maar misschien wel een idee voor je.

Ik ben sinds kort lid van de facebook-spaaracties.
    Die van mij zit dan toevallig in de buurt, maar misschien is er ook een FB-spaaracties bij jou in de buurt.
    Daar kan je ook oproepjes plaatsen dat ze bepaalde zegeltjes zoekt. Zo ben ik nu aan het sparen voor iemand die graag de kristalzegels wil van de appie en die sparen wij niet.

Ik hoop dat je genoeg zegels kan sparen!!!

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik kom er de laatste tijd nooit meer.. anders had je ze gekregen! !

4. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Probleem is dat ik hier echt in een gehuchtje woon en de C1000 is niet de winkel waar ik doorgaans mijn wekelijkse boodschappen doe. Maar ik vind het wel een hele mooie actie en het schept mogelijkheden voor de Kerst.

Bedankt in ieder geval, ik hoop ze aan te kunnen komen. Zo'n facebook-gebeuren voor spaaracties is hier in de buurt niet echt, kan eens rondvragen.

5. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Als ik er vanavond kom denk ik aan je ;).

6. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Alle C1000's zijn hier inmiddels weg helaas... Dus kan je niet helpen.

Deel Deze Pagina