Wie heeft er een leuke tip voor een boerderijcamping. Zat zelf te kijken in noord Holland oid, maar de provincie maakt niet uit. Het is voor een lang weekend weg met caravan. Geschikt voor kinderen in kleuterleeftijd, en het liefst met dieren. Ben benieuwd of jullie leuke campings weten
Wij huren al jaren af en toe een caravan bij Camping Middenin in Grijpskerke (ZL), Maar zelf daar naartoe met een caravan kan ook, Ongelofelijk vriendelijke mensen, veel dieren die je mag helpen voeren, aaien, ze hebben speelgoed volop voor de kinderen, een kleine speeltuin, superschoon sanitair, het is gewoon heel erg schoon, netjes en heel leuk voor kinderen. Enige nadeel kan zijn dat je niet op zondag mag afbreken. Jij geeft zelf aan dat je een lang weekend wil, dus ik ga er vanuit dat je op maandag weg gaat.
Oeps.. lang weekend is idd t/m maandag.. in ons geval willen we zondag avond weer thuis zijn. Van vrijdag t/m zondag dus Maar bedankt voor je tip, ik ga er naar kijken. Wie weet voor een andere keer als we langer gaan.
haha, geeft niet. Op zondag mag je daar niet afbreken (de boer en boerin zijn gereformeerd, maar geloof me, je hebt daar echt geen last van, ze zijn heel erg aardig, maar afbreken willen ze niet ivm de zondagsrust) Maar een aanrader is deze camping zeker
http://www.desteenuil.nl/ In Brabant. Erg leuk! Ik heb er alleen nog nooit gekampeerd want wij wonen vlakbij.