Volgende week komt Bell Photo in de AH bij ons. Er staat op het kaartje opnamekosten 2.50 en geen aankoopverplichting. Heeft iemand dit al eens laten doen? En wat zijn de kosten van de foto's??
Ik heb onlangs ook foto's laten maken bij bellphoto. Het resultaat viel mij tegen en ik vond de foto's idioot duur. Je krijgt wel 1 foto gratis maar dat is uiteraard niet de leukste. Ik laat de volgende keer foto's maken bij een fotograaf waar je de foto's op een dvdtje krijgt. Goedkoper en meer foto's.
bellphoto hebben wij 2 keer foto's laten maken bij de ah, ze maken opzich best mooie foto's wij hebben vorig jaar van onze zoon 4 foto's gekocht formaat 18*21 en 10 kleine pasfoto's voor 79 euro, nu hebben wij foto's laten maken bij kids protrait ofzoiets, komt bij de plus iig, hier hebben wij 8 foto's van 18 *21 10 pasfoto's van beide kids en 2 canvas doeken van 40*40 en 1 van 60*60 voor 200 euro,
Spaar je geld uit, en ga naar een echte fotograaf. Ik heb ooit een tijdje gewerkt bij de Portrait Place (nu Bell Photo studio) in de V&D. Ik had een opleiding gedaan voor fotografie, maar omdat ik nog niet voor mijzelf durfde te beginnen vanwege m'n jonge leeftijd, leek mij dit een mooie opstap. Het viel mij tijdens de cursus (van 1 week) al tegen, omdat geen van alle andere meiden ervaring had met fotografie. Er werd verteld dat dat ook echt niet nodig was, iedereen kon immers fotograaf worden, volgens hun. Nou, daar was ik het natuurlijk al helemaal niet mee eens. Heb niet voor niets zo'n dure, zware studie gedaan. Toch door gezet, omdat het fotograferen van kinderen en familie mij gewoon enorm aansprak. Maar ben er na een half jaar weg gegaan. Het werd je min of meer geleerd om je klanten zo snel mogelijk af te handelen en weer de volgende te gaan doen. Want meer klanten, is meer geld. Elke familie kreeg 15 minuten, ongeacht hoeveel kinderen. (als je dat niet deed, dan kreeg je dat daarna te horen vanuit het bedrijf) En als de shoot ervoor uit was gelopen, dan ging dat van de tijd van de volgende af. Dan nog maar niet te spreken over de tactieken die je werden geleerd om foto's te verkopen. Puur op het inspelen van gevoelens van (jonge) ouders. Die gratis foto is idd maar een 'lokkertje'. Nee, zo ga je niet met mensen om. Dus ik ben gestopt, en toen alsnog voor mij zelf begonnen. Met normale prijzen, en respect, tijd en interesse voor m'n klanten.
Via een vriendin heb ik deze tip gekregen: STOER & LIEF FOTOGRAFIE - Stoer & Lief fotografie - Home Ik heb hier leuke ervaringen mee. Het resultaat is een super mooie, originele foto aan mijn muur. Ik krijg er veel complimenten over!
bellphoto is 1 grote naaierij. de opnamekosten zijn weliswaar gratis of in jouw geval dan 2,50 maar je betaalt je scheel aan de foto's en de leukste foto's zijn in megaformaat afgedrukt en dus heel duur. wij waren ook voor 2 foto's 75 euro kwijt destijds. Als je bij de bellphoto v&d gaat (via de bonnen van de blije doos/jonge gezinnen beurs) dan blijven ze je nog iedere keer stalken ook of je een paar maanden later weer wil....werd er niet goed van!!
je moet zeker stevig in je schoenen staan om geen andere foto's te kopen. Maar ik denk dat ik 2x geluk heb gehad en dus gewoon echt een gave foto heb van haar die gratis was. Ik zou het gewoon doen en bij het halen van je fotos je man meenemen. Of hem ze laten halen.
hier goede ervaring met bell photo bij de v&d, maar wij hadden een meisje wat het echt leuk deed, wij hebben hele mooie fotos. juist slechte ervarin met kids pro portrait. ze hadden ook fotos gemaakt van mijn dochter waarbij je haar onderbroek zag zo gewoon recht in het kruis. ze had een spijrkerrokje aan en die was gewoon omgevouwen omdat ze perse in kleermakers zit moest. (ik was er niet bij, oma was mee gegaan en die had het niet gezien)
Heb ook leuke foto's bij bell, maar inderdaad, erg duur. Nog een leuk adresje: www.picsenzo.nl Een hele leuke fotograaf, neemt alle tijd. Je krijgt de foto's op dvd in kleur, zwart-wit en sepia en mag er mee doen wat je wilt! Ben er inmiddels 2x geweest, heerlijk ontspannend!
vonden wij ook. Idd de foto die we gratis kregen die viel tegen vergeleken met de mooie foto's in het groot. we hebben ze zeker ook niet gekocht. ga er niet zoveel voor betalen.