gratis trouwen, welke kleding?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lalahoffstie, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalahoffstie

Lalahoffstie Actief lid

18 mei 2012
    341
    0
    0
    NULL
    Nederland
    hallo!!

ik ga 23 juli gratis trouwen. nou weet ik echt niet wat ik aan moet doen. Ik heb zwangerschapsstriemen tot mijn knieholtes dus wil ook niet te kort jurkje aan.
    Iemand tips of links?

dankuuu(A)

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Een tuniek met een nette broek?
    Of een een korter jurkje met een donkere panty?

3. Lalahoffstie

Lalahoffstie Actief lid

18 mei 2012
    341
    0
    0
    NULL
    Nederland
    Ja ik ben 21 dus kleed me ook wel naar die leeftijd. Verder heb ik hele duidelijke lovehandles en een "" prachtige" dikke buik haha. Wil liefst een leuke jurk aan maar niet een trouwjurk omdat we binnen 10 min buiten staan en in de avond gaan we uit eten en daar ga ik ook niet in een trouwjurk rondlopen hihi!

4. 2jees

2jees Niet meer actief

zalando heeft leuke jurken hoor! jasje erover?

5. henkie24

henkie24 Niet meer actief

of een leuke maxirok/jurk?

6. furby

furby Bekend lid

14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Ik zou voor een nette jurk gaan die net onder de knie komt. Hieronder een panty en pumps om het toch wat vlotter te maken. Eventueel nog een jasje hierover heen als dat beter afkleed.

Verder zou ik gewoon een aantal jurken passen. Een hele strakke jurk is misschien geen optie maar er zijn genoeg modellen die wel afkleden.

Heb je al bij steps gekeken? Ik vind de jurken niet heel goedkoop maar ze hebben wel mooie jurken.

Wat ik ook netjes vind is een recht lopende witte of zwarte broek. Hieronder ook pumps en dan afhankelijk van je stijl een nette blouse of mooi topje. Kleed mooi af, is niet leeftijdsgebonden en tijdloos.

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik ben ook 21, als ik een feest heb trek ik ook jurkje aan met donkere panty. Kijk eens op zalando. Mooie blazer erover, die bedekt de love handles mooi ;):)

Deel Deze Pagina