Wie weet er nog leuke texten op shirtjes die je wel eens hebt gezien, of zelf hebt laten maken. (heb 3 zoon's dus moet niet voor een meid zijn). Ik wil weer eens wat laten maken maar ben een beetje inspiratie-loos...
in trant van sinterklaas: - zielePIET - kanariePIET - zeurPIET - Harry Pieter - PIET Piraat Here comes trouble! Are you my daddy? Born 2 be wild My dad thinks he's a superhero!
Ik kijk even mee! Wij zoeken zelf nog inspiratie om bij twee broertjes aan te trekken. In de zin van -> hij is mijn broer (en dan bij beide aantrekken). In jou gevallen kunnen ze die alledrie aan (<- zijn mijn broers ->)
Dat is niet bij alle achternamen leuk denk ik....maar wel een idee Kwik - Kwek en Kwak is ook leuk, bij 3 jongens Of Wij - Zijn - Boefjes (een tekst waardoor je ze bij elkaar moet zijn, leuk voor dagjes dierentuin ofzo haha
Mijn zoontje heeft een shirt met aan de voorkant: I'm a VIP... En achterop: ..Very important peuter..
ik heb voor mijn dochter (maar dat is ook op haar lijf geschreven): my way or the highway! ik pas op oma! Ik heb verder niet veel inspiratie, maar vind die van marsab erg leuk.
De 3 musketiers mp3 (most perfect three) The big three three of a kind (Of het cijfer 3 gebruiken bij de bovenstaande zinnen)
Op LARGE.nl vind je heel wat t-shirtjes met leuke opschriften. De t-shirtjes van mijn jongens komen ook van daar...
Ik heb er een cadeau gekregen van de buren: 100% Ward Vind dit het meest origineelste cadeautje dat we gekregen hebben en probeer het hem vaak aan te doen nu het past Op de website van Large heb je er ook toffe staan, daar hebben wij er ook al gekocht maar zijn nog wat te groot.
weet je wat je ook nog kunt doen, op die sites die shirtjes bedrukken kijken, misschien staan daar goede ideeen bij.
GAAF!!! ja helemaal leuk zeg! die met 3 musketiers had ik al eens laten maken haha, altijd leuke reacties op gehad. Bedankt voor het mee denken! Ik laat mijn shirtjes altijd bedrukken bij Simpley Colors of bij Raibowbabies.
ff denken Elmo... - It takes 2 (just me and you) - 2 brothers on the 4th floor - 2 be or not 2 be - big brothers (are watching you) - 2 of a kind - 2 boys 1 love