Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw mail ontvangen, gezien het grote succes van deze actie zullen wij begin volgende week een algemene mail met informatie naar alle bestellers sturen. Aangezien uw vraag één van deze veel gestelde vragen is die antwoord krijgt in deze algemene mail, wil ik u vragen nog even geduld te hebben. U ontvangt binnenkort meer informatie. Toch even snel wat info: -[FONT="] [/FONT]De bestellingen blijven op 0,00 staan en in afwachting van betaling. Dit is niet erg. Zolang u een mail van ons heeft gehad met een bestelnummer komt het in orde. -[FONT="] [/FONT]De gratis bestelling worden allen verstuurd met TNT als poststukken (dus door de brievenbus) -[FONT="] [/FONT]Heeft u een gratis bestelling gedaan, maar staat er toch nog €7,95, dan is de bestelling niet goed gegaan en kunt u deze annuleren en opnieuw doen. Hopelijk kunt u begrip opbrengen voor de situatie. Met vriendelijke groet, Team Print Things
Ook besteld, maar kon er 'maar '1 bestellen helaas, als ik meerdere invulde veranderde de prijs mee. Of hebben jullie 3 keer besteld? Ben benieuwd!
@SAmmie: bedankt voor de opheldering. Wat een gedoe zeg! En jammer dat ze je niet even apart antwoord wilden geven. hun met d'r algemene mail. Nu weet je eigenlijk toch niets. Nou dan moet doe vergroting wel HEEEEEl bijzonder zijn.
heb vandaag bericht gehad dat een bestelling verzonden is maar dat is een bestelling dat ik ook moest bij betalen de andere nog niks van gehoord