Plaats hier uw bestelcode om uw korting te verrekenen. Let op het gebruik van hoofdletters! Bestelcode* code_expired
heb net een verzending binnen gehad maar ga gelijk een klacht indienen was in een gewone grote envelop gedaan en die was verkreukeld dus beschadigde fotos zo zonde en we hebben er voor betaald geen harde kartonnen envelop
Veroon, had je 3 betaald waarvan ze hadden aangegeven dat ze alledrie gratis zouden zijn? in elk geval erg apart dat ze foto's niet een met karton verstevigde enveloppe verzenden. Ben benieuwd hoe mijn foto's aankomen.
@-veroon, waneer had jij de foto's besteld? en super dom dat ze de foto's zo verstuurd hebben, nu heb je er nog niks aan.
ga ook zeker een klacht indienen we hebben ze 16 juli besteld en denk dat we ook betaald hebben dat ze daarom al binnen zijn 3 besteld en 2 betaald heb ze al een mail verstuurd en maandag als ik het niet vergeet dat ga ik ze gelijk bellen want nu heb ik er niks meer aan kan ik niet kadoo doen
moet je ook zeker doen !!!! dat is geen service wat ze doen !!! ik denk ook dat je ze daarom al binnenhebt omdat je hebt betaald,en juist daarom moet je ook zeker een klacht indienen laat ze maar mooi nieuwe maken... en no way dat je er dan voor gaat betalen !!
tis nog maar afwachten of diegene die allemaal alleen voor die gratis vergroting zijn gegaan, die uberhaupt ontvangen.. hier ligt in elk geval nog nix in de bus.
heb ze net even gebeld over mijn klacht en ze hadden inderdaad in een harde envelop gemoeten ze worden nou nog een keer verzonden en deze die ik binnen had mocht ik houden