we wachten rustig af, maar heb een beetje het id gekregen dat het niet meer binnen gaat komen. maar ach zo als mejojo ook al zij als die actie niet geweest was had ik het ook niet gehad.
Iemand al een GRATIS vergrtong gehad? Volgens mijn telling vanaf dat wij hem ongeveer besteld hebben zou hij deze week dan binnen moeten komen. Volgens mij komt er helemaal niets meer van Heb nog niets ontvangen en ook geen reactie meer terug gekregen.
ik geloof er nog wel in. Ik denk dat we nog even rustig geduld moeten hebben. Volgens mij hadden ze niet op zoveel bestellingen gerekend. En het is vakantietijd.
ik heb een email gekregen van hen (denk jullie ook inmiddels) Quote: [FONT=arial,helvetica,sans-serif]We danken je voor je deelname aan de actie gratis XL fotoprint in samenwerking met Veronica Magazine.[/FONT] [FONT=arial,helvetica,sans-serif]Wegens het enorme succes zal de levering van de XL fotoprint langer gaan duren dan van tevoren voorzien.[/FONT] [FONT=arial,helvetica,sans-serif]Leveringen zullen starten na 31 september. [/FONT] [FONT=arial,helvetica,sans-serif]Alle mails die je ontvangt omtrent de status van de betaling kun je negeren.[/FONT] [FONT=arial,helvetica,sans-serif]We vragen je begrip voor deze situatie.[/FONT] [FONT=arial,helvetica,sans-serif]Om je geduld te belonen hebben we de speciale actie aanbieding (foto op canvas), voor jou verlengt tot en met 31 september 2009.[/FONT] [FONT=arial,helvetica,sans-serif]Nergens kan je goedkoper je mooiste vakantiefoto op canvas laten printen![/FONT]
heb die mail inderdaad ook gekregen dus het duurt nog wel even maar is niet erg het is toch gratis dus niet zeuren denk ik dan
Staat er echt 31 september in de mail? sjonge dat vind ik dan ook wel weer een flater! Hoop voor jullie dat jullie de foto krijgen! Zie het topic nu pas. Jammer!
Wel een beetje dom om 2 x in de mail te zetten dat het om 31 september gaat, misschien bedoelen ze wel 31 augustus? maar we mogen eigenlijk niet klagen het is GRATIS!
[FONT=arial,helvetica,sans-serif]Gratis XL print is een gigantisch succes![/FONT] [FONT=arial,helvetica,sans-serif]We danken je voor je deelname aan de actie gratis XL fotoprint in samenwerking met Veronica Magazine.[/FONT] [FONT=arial,helvetica,sans-serif]Wegens het enorme succes zal de levering van de XL fotoprint langer gaan duren dan van tevoren voorzien.[/FONT] [FONT=arial,helvetica,sans-serif]Leveringen zullen starten na 31 september. [/FONT] [FONT=arial,helvetica,sans-serif]Alle mails die je ontvangt omtrent de status van de betaling kun je negeren.[/FONT] [FONT=arial,helvetica,sans-serif]We vragen je begrip voor deze situatie[/FONT] deze mail heb ik vandaag gehad...we zullen dus nog even geduld moet hebben
Is niet echt slim van ze. Hoe lang zou het duren als je een canvas zou bestellen? Krijg je die dan pas net voor sinterklaas ofzo binnen Ze hadden beter wat extra krachten in kunnen huren om dit sneller af te kunnen handelen. Het stimuleert mij in ieder geval niet om daar ooit nog wat te bestellen en neem aan dat daar deze actie wel voor bedoeld was.
Nee idd, wilde net de mail plaatsen maar jullie waren me al voor Ben het met Cindy eens, het zal me niet meer stimuleren daar nog iets te bestellen. Maar die gedachte had ik toch al. 31 september is idd lang. Misschien is het wel echt zo. Ach ja, straks ben ik het vergeten en ligt in 1x de vergroting op de mat. Ik hoop wel in een stevige enveloppe. (zie eerder dit topic) XX Klaver
het lukt mij niet met de code Plaats hier uw bestelcode om uw korting te verrekenen. Let op het gebruik van hoofdletters! Bestelcode* code_expired
Is iedereen bevangen door de hitte Ten eerste is al een paar maal gezegd dat 31 sept niet bestaat En de code was ook maar geldig tot 24/7
Ik vind trouwens dat je een gewone bestelling niet kan vergelijken met zo'n actie als deze. Ik zou gerust weer hier bestellen hoor. Maar de bedoeling van de site was dat elke KLANT 1 gratis foto kon laten uitprinten. Nou is het natuurlijk hun eigen fout dat iedereen foto's voor niets kunnen bestellen...maar er zijn er dus meerdere (waaronder ik) die dus 3 of meer gratis foto's hebben besteld. En ja, daar hebben zij niet op gerekend en duurt het dus langer. Nogmaals...zo'n actie waarbij iets gratis is kan je niet vergelijken met een normale bestelling (waar je dus voor betaald) Want iemand hier in dit topic heeft ze toch ook veel eerder al gehad omdat ze 2 van de 3 foto's heeft betaald. Ik heb gesproken
Ik vind dat we niet mogen klagen hoor!! Je krijgt de foto GRATIS!!! En als mensen in nederland het woord gratis lezen dan kun je die drukte natuurlijk wel bedenken.