Bordevol leuke verjaardagsverrassingen en cadeau's! Meld je aan voor de verjaardagsbox. Een super leuk kado om te geven of te krijgen. De box zit boordevol smaakvolle, handige en originele verjaardagskados, helemaal afgestemd op de leeftijd van de jarige!! http://www.verjaardagsbox.nl/
Aangevraagd voor mijn zoontje zijn eerste verjaardag. benieuwd waar je hem af moet halen dat kan ik nergens vinden nl.
Dat kon ik ook niet vinden inderdaad...misschien staat dat wel op de mail/kaart die je een week van te voren ontvangt. Zal het snel genoeg weten over 2.5 week is dochterlief jarig dus ben benieuwd
Tuurlijk! weet alleen niet of de inhoud hetzelfde zal zijn aangezien ze aangeven dat ze naar de leeftijden kijken...maar ik zal zeker hier neerzetten wat er in haar box zit!
HHmm, ben ik de enige die hier argwaan van krijgt? Heeft iemand hier de box al eens gehad? Zeker zo'n doos vol reclame waarvan je dan weer allerlei geadresseerde reclamerotzooi toegestuurd krijgt na afloop? (oh oh wat klink ik zuur )
Er staat onder dat hij pas vanaf 1 juli 2011 uitgeleverd gaat worden, dus al die 'leuke' reacties zijn dus sowieso nep!
Kan ook mijn verjaardag niet eens invullen, de teller gaat maar tot de 30e! Lekker als je de 31e jarig bent...
De deelnemer moet wel min. 12 jaar oud zijn. Dus voor kindje aanvragen zou dab geen zin hebben? Ach er staat alleen duidelijk bij dat de aanvraaggegevens doorgespeeld worden. Ik vraag dus ookniets aan
dat zag ik ook heeeel erg klein onderaan de home-page staan... heb ook ff het linkje van twitter aangeklikt maar ze zijn niet echt actief...
er staat "bij een winkel in de buurt" maar kan niet vinden welke winkels mee doen.... je heb ook een "gratis" babybox (kleine bijdrage en verz.kosten).. daarbij staat ook op de site welke winkels meedoen maar hierbij ook niet....
Heb eens het contactformulier ingevuld met de vraag hoe het kon dat er nu al reacties op de site staan en de box pas per 1 sept (voorheen 1 juli) uitgeleverd gaat worden.. Ben benieuwd of ze gaan reageren, maar denk eerlijk gezegd van niet. Denk dat het hetzelfde idee van box for 2 of zoiets moet worden. (6-7 jaar geleden nog wel de moeite waard om de verzendkosten (3.95) te betalen, maar tegenwoordig niet eens meer)
mmm wilde hem aanvragen maar als ik dit zo lees vertrouw ik het niet zo. wilde hem voor mijn dochter aanvragen die is zaterdag jarig maar zou sowieso dus niet kunnen