Hoi meiden, Mijn zoon heeft een site gemaakt waarop je kunt stemmen, hij is zo trots en wil zo graag in de top 100 staan.Daarom wil ik jullie vragen of jullie bovenaan de website een stem willen uitbrengen.Je hoeft alleen maar op "stem nu" te klikken, meer niet. http://www.imonline.nl/frank_b_1994 Met jullie stemmen schiet het tenminste een beetje op, hij heeft er "al" 6 Namens m'n zoontje , dank jullie wel !!!! Liefs Nies
@Salomina Dank je wel ... hij is er ook zo trots op...we hebben alleen niet zo'n grote familie die hij om stemmen kan vragen , dus vandaar dat ik het hier even voor hem gevraagd heb! Dank je wel!
Dank je wel Chantal en Ramona en Angel Eyes en Natasja !!...Er staat er hier eentje naast me in z'n pyama op het punt om naar bed te gaan ( heeft nog vakantie ) en te juichen om al z'n stemmen hahaha!... Voor iedereen die nog stemt , dank je wel, zal niet meer na iedere stem dank je wel zeggen anders word deze topic zo lang Maar we zijn jullie heel dankbaar! Groetjes Nies en een juichend kind naast zich, die NU op bed gaat !
Lieve zoon van Nies, Je hebt een hele mooie site gemaakt. En al ben ik voor ajax, toch heb ik voor je gestemd! Ik hoop dat jij de meeste stemmen krijgt \/ \/ \/
Heej zoon van nies Wat een gave site heb je gemaakt joh Ik heb voor je gestemd, hoop dat je snel in de top 100 zult staan Veel liefs winnie