Volgens Bol.com worden bij een bestelling t/m vandaag geen verzendkosten aangerekend. Nu probeer ik een normale cd te bestellen maar tot de laatste pagina worden de verzendkosten gewoon aangerekend :x a 1.95 Heef iemand van jullie dit weekend besteld en hoefde je geen verzendkosten te betalen? Snap er niks meer van
wat apart! kun je ze niet even bellen? of dat je pas later bij de factuur ziet dat de verzendkosten er worden afgehaald??
Ik heb van het weekend besteld en geen verzendkosten betaald.. Gek dat het er bij staat.. anders even een mailtje sturen.. ik had een tijd terug ook iets en toen waren ze heel netjes en hebben het opgelost in mijn voordeel.. (weet alleen niet meer wat het was.. haha) maar ik zou zeggen.. Nee heb je Ja kun je krijgen succes!
Was het een nieuw artikel wat je wou bestellen of 2de hands , het laatste is namelijk niet gratis verzenden en de foto service ook niet
Nee was een normaal artikel. Maar ben er al uit, ik woon nl in belgie en moest dan gewoon betalen. Dus heb het naar mn ouders in nl laten sturen dan was het wel gratis. Vreemd want in de actie stond toch echt GRATIS VERZENDING NAAR NL EN B.