Hai meiden, Heb in mijn grote voorjaarsschoonmaak aanval ook even mijn eigen kledingkast uitgemest en kwam toch nog het 1 en ander tegen wat ik zelf niet meer draag of pas. Heb zo'n beetje de afgelopen jaren alle maten gehad zag ik nu . Misschien ziet 1 van jullie er nog iets leuks bij. Zie mijn link naar Marktplaats, want ik heb weer te grote foto's gemaakt voor hier op de site . Veel liefs Petra
Hierbij de link naar MP Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage , Zuid-Holland - Marktplaats.nl. Ga zo het 1 en ander plaatsen en in de loop van het weekend dus hou het in de gaten. Veel liefs Petra
Zo, alles staat nu op MP. Even een greep uit de collectie , jurken, bloesjes, rokken, sporttruitjes, sportbroeken, etc. De volgende merken: Steps, Esprit, Mexx, Only, Villa, etc. De schoenen zijn beide van Manfield. Veel liefs Petra
Al wat exemplaren verkocht, maar ik heb nog een hele hoop!!! Ik ga nu ook maat 36 plaatsen voor de gelukkige dames onder ons die hiervoor nog in aanmerking komen. En let op!! Bij pakketverzending neem ik de kosten op mij. Veel liefs Petra
Klaar met plaatsen voor vanavond. Kijk maar of er wat voor je bij zit!!!! Grote bestelling, GEEN VERZENDKOSTEN!!!
Weer het één en ander verkocht, maar ik heb nog een hoop leuke dingen te koop. Ook een hoop leuke zomerkleding!!!
Ik heb ook nog een mooie zwarte mantel van Mexx. Echt helemaal supergaaf nog en altijd bij de wasserij laten reinigen. Kan ik daar nog iemand blij mee maken, bijvoorbeeld voor naar kantoor ofzo. Veel liefs petra
zo hierbij nog even de link Marktplaats.nl > Zwarte mantel van Mexx, maat 36 - Kleding | Dames - Merkkleding | Jassen en Mantels