Sinds gisteren weten we dat we een jongetje krijgen!! Ik ben op zoek naar kleertjes / slaapzakken, het liefst voor verzendkosten of een kleine vergoeding. De kleertjes die ik op deze manier verkrijg gaan via het forum op dezelfde manier ook weer weg! Wie helpt mij verder voor onze zoon die we verwachten in Maart! (ps ik houd niet van disney bijv winnie de poeh, nijntje vind ik wel leuk)
Heb onzettend veel op marktplaats gezet. Zet hier even een linkje van een setje maat 68. Maar dan kun je bij mijnn andere adverenties kijken. Zoek maar wat uit en dan kan ik er een mooi prijsje van maken. Tot 10 kg is het 6,75 verzendkosten. http://kind-baby.marktplaats.nl/babykleding-maat-68/604526601-ducky-beau-setje.html?return=eJwFwdsJgDAMAMBdOkCrIH6kiLMEDDb0YWiiUMTdvUOY4WWYosK6gKsjJjOBEB7q%2BRJqvmLPJgXR1LcSbqWOR%2BUW6vCSZLchtBVW43aqi98Pmwgdxw%3D%3D&df=1
Heb onzettend veel op marktplaats gezet. Zet hier even een linkje van een setje maat 68. Maar dan kun je bij mijnn andere adverenties kijken. Zoek maar wat uit en dan kan ik er een mooi prijsje van maken. Tot 10 kg is het 6,75 verzendkosten. Marktplaats.nl > ducky beau setje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68
heb hier alle kleding op staan, ben nu de jongens 62 erop aan het zetten...kleine prijsjes. Aanmelden | Facebook
Heb nog 2 slaapzakjes 60 cm paars/grijs een Lodger hopper denim 50-62 en enkele kleertjes tot 62. Bij intresse even je mail adres pben dan kan ik foto's sturen. Behalve voor de hopper (12,50 euro) vraag ik 1 euro per stuk
Ik heb meerdere fijne reacties gehad en denk mijn kraamtijd hier mooi mee uit te komen! Bedankt meiden!