vanaf 30 augustus babyrompers, pyjama's, kinderkliederschorten, magneetborden en meer sesamstraat leuks in de aanbieding bij Wibra voor leuke prijsjes!
ze hebben ook leuke kledingsetjes en leren schoentjes in de aanbieding. hier lag alweer veel ervan in de winkel (alleen de kleding helaas nog niet)
En ik ga voor het kapstokje Beetje schuren, zilver verven/spuiten en hij past perfect bij onze babykamer
oeps.... ik heb donderdag ook al sesamstraatspulletjes gehaald. Wist niet dat het nu pas in de aanbieding zou gaan. Maar het is leuk spul !!
Hier twee slabbetjes gehaald. Verder niet zoveel met Sesamstraat maar vond deze nog wel leuk. Kapstokje hier niet gezien.
Kapstokjes waren ook van Card/Disney prinsessen. Eigenlijk vond ik ze er niet uitzien, want de print was er met een sticker opgeplakt. Die hebben we er dus al afgetrokken en nu is het kapstokje van wel 1,50 Euro perfect om crea mee te doen en hem mooi bij de babykamer te laten passen
Annie: dat is idd een idee, wij zijn ook nog opzoek naar een kapstokje. Hij is dus makkelijk over te verven. Dan toch maar even terug naar de Wibra......
Hij is idd makkelijk over te verven, want de print is 1 grote sticker die je er in 2 seconden af hebt getrokken. Dan even lichtjes schuren en in de kleur verven/spuiten die je wilt. Is iig een stuk goedkoper dan de kapstokjes die in de winkel en op internet te koop zijn