Iemand ervaring met dokter Brown flessen? ivm krampjes

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door sannie1981, 2 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag dames,

Onze dochter heeft enorm last van krampjes. ook drinkt zij haar fles best snel op. een andere speen heeft er nu al voor gezorgd dat ze iets langer over de fles doet,maar nog te snel eigenlijk.

nu kwam ik bij toeval uit op de dokter brown flessen. Iemand daar ervaring mee?

Het staat allemaal mooi omschreven hoe het zou werken,maar ik hoor graag ervaringen van mensen en dan vooral of het kan verlichten tegen de krampjes.

Liefs Sannie

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik denk dat dit topic thuis hoort bij de babys, de kinderen hier gebruiken geen flesjes meer

3. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Dat denk ik inderdaad ook..

Maar over dr. Brown, bij mij op de groep (werk op een kdv) hebben we een kindje die de fles gebruikt, en hij heeft aanzienlijk minder last van krampjes...

Ik vind het geen fijne fles om te geven...beetje lomp voor mijn gevoel.

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    De fles is ideaal!
    En ons ventje had niks meer nodig tegen krampjes!

5. sa1980

sa1980 Actief lid

24 apr 2009
    430
    0
    0
    Ik ben 1 week geleden overgestapt op de Dr Brown fles bij mijn zoontje van nu 3 weken aangezien mijn zoontje buikkrampjes had, veel terug gaf na de voeding en veel harde boertjes liet en tijdens het voeden veel windjes liet zonder ontlasting.

Sinds ik deze fles gebruik heb ik alleen nog wat last van het spugen de andere klachten zijn zo goed als over!

Voor mij een uitkomst dus!

6. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een goede ervaring. Stond er nogal sceptisch in, want wat kan zo'n fles nou helemaal doen...maar ons mannetje gilde elke avond wel een uur van de pijn. Dus toch maar geprobeerd en de krampen namen meteen af. Kan toeval of placebo effect zijn, maar ik vond het de moeite waard.

7. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Wij gebruiken de fles vanaf de geboorte, maar hier toch nog superveel krampjes gehad. Hij gilde het hele huis bij elkaar. Ondanks dat zijn we toch de flessen blijven gebruiken omdat dit de enige fles is waar hij in combinatie met de spenen minimaal 15 minuutjes over doet. Hij is nu 5 maanden en gebruikt nog steeds de prematurenspeen.

8. Ollie123

Ollie123 Lid

26 nov 2009
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij waren begonnen met Aventflessen. Hier kreeg onze kleine man krampjes van. Na wat huis-tuin-en keukenmiddelen, zoals afgekookt water en infacol, toch ook maar een Dr. Brown fles gekocht. En ik kan je zeggen.....wij hadden het veel eerder moeten doen.
    Ik ben er supertevreden over. Hij had bijna een last meer van krampjes.
    Bij een volgend kind begin ik meteen met de Dr. Brown flessen.

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik vond dr brown een rotfles.. staat na paar weken gebruik ook weg te stoffen in de kast
    maar hoor er veel goeds over..

Deel Deze Pagina