Hoi meiden, wie kan mij vertellen of het mogelijk is om een fietsmand op de gazelle bloom te plaatsen? (icm voorzitje en windscherm)??? Zo ja, hoe? foto? En fietstassen, ik zoek de grootst mogelijke fietstassen icm bobike achterzitje. wie heeft er een foto van? en zouden de basiltassen passen? De ene fietsenmaker gaf gewoon geen antwoord en de andere dacht wel echt mee, maar kon mij zo 1 2 3 geen antwoord geven. dus dames kom maar op met die tips en foto's!!!! liefs, Taliaa
Ik heb relatief kleine fietstassen, ivm het achterzitje. In vergelijking met andere fietstassen zijn ze echt best kleiner, ik schat zo´n 30 cm lang? Heb er geen foto van, maar ik kan straks wel eens kijken of ik ergens het merk en model zie staan.
@tord, ja graag! @kiwi, is niet helemaal waar hoor. de fietsenmaker is al aan het kijken geweest, en wil het best voor me proberen, maar gaat prijzig worden. (andere beugel voor het windscherm, rekje, mand en de montage. ) dus nu zoek ik voorbeelden hoe het kan, om dat vervolgens weer met hem te overleggen. desnoods zonder de "flap" van het windscherm