hahahahah suckjob Ik vind die varianten in het stadion ook zwaar irritant maar de vuvuzele van mijn man niet hoor hahahah
Zou je mij de link kunnen sturen waar je dit shirt hebt gekocht, heb nog het een en ander te verekenen met manlief en wil dit graag geven als verjaardagscadeau voor zijn verjaardag waar alle visite bij is whaha wel als we allemaal een borrel op hebben uiteraard..
Oke dit is de link Penis Shirt- Shirtshop Special Shirt kost trouwens maar 8.75 euro incl verzendkosten .. dus dat zijn nog leuke geintjes
Ik ga hem bestellen, echt supergrappig. Ik hou op 1 of andere manier van penisgrappen. Wij hebben ook een mok met als handvat een levensechte penis, die geven we altijd aan bezoek haha.
hihih die heb ik nog niet gezien wel gewoon die naakte oprdukken maar niet die met het vergrootglas haha wel leuk
Waar kun je die bestellen?? Die wil ik voor m'n zwager!!! Die zit altijd zo op te scheppen over de grootte van z'n geslacht (maar hij vergeet hoe goed bevriend ik was met z'n ex-vriendin, en hoe open die over alles was) dat het me wel heel erg grappig lijkt om hem die te geven met een verjaardag. Waar dan allemaal familie en vrienden bij zijn! Haha!!
Ik moest weer ff zoeken want ik was de link kwijt, na gisteren. Maar ik heb hetzelfde schort ergens anders gevonden, niet op dezelfde site als gisteren: Schort Miniman: Feestartikel En wat vinden jullie van dit schort? Van dezelfde site: Bekijk bijlage 81432