Wij wilden een vakantie boeken bij Meerdal en vroegen om een niet rokershuisje, maar nu kregen wij te horen dat er in alle huisjes gerookt mag worden? Wie heeft er ervaring met Meerdal en valt het mee of tegen? We hebben al een keer eerder een rokershuisje gekozen ivm de ligging, maar dat heeft onze vakantie echt gedeeltelijk verpest door alle stank. Ik ben echt geen anti anti roker, maar ik wil mijn kinderen niet in zulke stank hebben liggen voor heel veel geld.
Hè, wat raar. Wij hebben een paar jaar terug in Meerdal toch echt in een niet-rokers huisje gezeten hoor! Is het in het hoogseizoen dat misschien alle niet-rokershuisjes al geboekt zijn? Als dit nieuw beleid van ze is, ga ik sowieso niet meer naar CenterParcs. Bah zeg, daar hoef ik echt niet in te zitten.
Ik ging er vanuit dat je nergens in cp mocht roken in de huisjes? Wij waren 2 jaar geleden in kempervennen en t was echt koud maar ik ging braaf naar buiten
Dit staat ook op cp: In alle parken van Center Parcs is het verboden om te roken in de openbare ruimtes, zoals de Market Dome en de Aqua Mundo. In de cottages mag gerookt worden met uitzondering van de Boomhuizen, Woonboten, Cara Cottages en de Marina Suites. Bij de reservering voor een hotel appartement kunt bij uw reservering aangeven of u voorkeur heeft voor wel of niet roken. Zou dat dan veranderd zijn of zo?
Nou dat word voor ons ook geen center parcs meer als in alle huisjes gerookt mag worden. Ik vind dat zo smerig.
Ik vind dat jullie wel een beetje overdrijven hoor, ik vind roken zelf ook vies, maar in de tientallen cp huisjes waar ik in heb gezeten heb ik echt nog nooit een rooklucht geroken. De meeste mensen doen het sowieso buiten, dus die ene roker die heel af en toe in zo'n huisje rookt zal echt niet die huisjes in een klap verpesten.
Dat dachten wij dus ook 2 jaar geleden. Laten we dat rokershuisje maar nemen want de ligging is zo mooi, ze zullen vast niet zoveel binnen roken en al helemaal niet in de slaapkamers. Nou werkelijk waar het was niet te harden daar. Het stonk overal, van de gordijnen tot de dekbedden, elke slaapkamer stonk en na een week was het nog niet weg. De eerste nacht hebben we niet kunnen slapen van de stank. En ik ben echt geen antiroker, maar ik wil mijn kinderen niet weer een week lang onder een gore dekbed hebben liggen met vieze stinkende lucht, daar betaal ik niet zoveel geld voor.
Als je de pech hebt in een huisje te komen waar de week daarvoor twee kettingrokers hebben gezeten, dan stinkt het echt wel hoor. Dat trekt in de bekleding van de bank en in de gordijnen. Misschien maakt het uit of je normaal ook met rooklucht te maken hebt, dat het dan minder opvalt. Maar vrijwel alle plekken waar wij komen zijn rookvrij. Ik kan best tegen 'verse' rooklucht als ik buiten naast een roker zit. Maar die ingetrokken 'oude' rooklucht in huizen en auto's vind ik heel smerig. Ik word er echt misselijk van. Dat zou voor mij dus de vakantie verpesten.
Nou wij hebben een keer in een huisje van Sunparks gezeten en zelfs het dekbed stonk naar rook. En we kregen het absoluut niet weg. Niet fijn zwanger en met een dreumes. Als je pech hebt en er zit de week voor je een stel flinke rokers in het huisje, dan zit je de week erna echt wel in de stank. Ik vind het echt niet meer van deze tijd, dat roken in vakantiehuisjes mag.
Ik ben ook erg anti roken en vind de lucht echt verschrikkelijk maar moet zeggen dat ik nog nooit bij die huisjes heb gemerkt dat er in gerookt is. Ik ga minimaal 1x per jaar naar het Meerdal en we hebben verschillende type huisjes gehad en nog nooit last gehad van het feit dat er iemand had gerookt.
Wij waren afgelopen voorjaar in Duitsland in een huisje van cp Wij waren in de veronderstelling dat we in een niet rokershuisje zaten maar bij binnenkomst roken we direct zo'n bedompte lucht. Heb er een hekel aan maar aangezien we een ideale ligging hadden heb ik me er overheen gezet en niet meer eraan geirriteerd Zonde van onze vakantie.Slaapkamers rook je het amper dus tja S
ow bah hier vind ik die center parcs huisjes ook altijd naar rook meuren. laatste keer men alles meuder. kussens van de bank. bah! hier dus ook nooit geen cp meer
Ik rook zelf maar ga echt niet in een vakantiehuisje roken, ik rook thuis ook niet binnen, waarom dan elders wel? Nu zal ik het minder goed kunnen ruiken (aangezien ik zelf rook) maar nooit echt heel erg geroken, wel muffe huisjes maar dat ligt dan over het algemeen meer aan vocht problemen. Maar dat is over het algemeen ook niet na luchten weg, komt steeds terug!
Oh, wij roken ook niet, en bij ons thuis wordt ook niet binnen gerookt, ik vind rooklucht in huis ook walgelijk, dat ben ik helemaal met je eens. Maar ik kan me haast niet voorstellen dat een huisje waar sporadisch wel eens iemand rookt echt zwaar naar rook ruikt. Ik kan me dat trouwens weer wel voorstellen van de echte rokershuisjes, die worden natuurlijk specifiek door mensen die binnen willen roken gehuurd. Die zou ik dus ook nooit nemen.
Oh bah dat wist ik geen eens! Moet wel zeggen dat ik het niet fris vond het ruiken in januari toen wij er voor de eerste keer heen gingen toen onze baby 5 mnd was. Ik dacht zal vast de kachels zijn geweest. Wij zijn bij de Eifel in DL geweest.
we nemen altijd een rookvrij huisje dochter is er erg gevoelig voor en gelijk uitslag dus nee geen huisjes waar gerookt mag worden