nieuws topic "huiselijk geweld"

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 31 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

lieve meiden,

een tijdje terug opende ik een topic of mensen met ervaring mij wilde pben. dit gebeuren heele rg veel!! hiervoor heel erg bedankt!

om iedereen terug te pben nu is veel werk dus doe het even zo!

gister middag belde de politie om te vertellen dat ze hem aan het zoeken waren. toevallig ben ik samen met mijn vriend aan het boodschappen doen en zie ik waar hij was (bij zijn fam) dus wij gelijk gebeld naar de politie.
    deze hebben hem gister avond om half 7 in hechtenis genomen en ze hebben hem vandaag gehoord.

even was er sprake dat hij vandaag vrij zou komen en dat daarma de kous af was. hoewel wij daar van schrokken hebben we tegen elkaar gezegd.dat wij ons niet laten klein krijgen.
    net het verloosende telefoontje hij blijft vast zitten!!!
    woensdag of vrijdag word hij voorgeleid!
    eindelijk nemen ze ons serieus. de stemming is wisselend een de ene kant heel blij omdat hij zijn straf krijg een de andere kant vinden we het ook wel weer zielig voor die man.

ik hoop dat het een beetje te snappen is en dat de mensen die mij geholpen hebben snappen dat ik het even zo doe.

jullie zijn echt lieverds!!bedankt

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Amfy, je kunt volgens mij ook één bericht sturen naar meerderen tegelijk.

Ik weet niet wat er precies gebeurd is maar wil je veel sterkte wensen.

3. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Amfy, heel veel sterkte. Ik ben blij dat ze jullie nu wel serieus nemen. Meid dit is het begin van een nieuwe start voor jullie, het voelt misschien nu nog niet zo maar het is er wel.

knuffel
    conny

Deel Deze Pagina