ruilen: lepeltje met zachte tuit

Discussion in 'Gratis en aanbiedingen' started by sassie1980, Dec 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Hoi,

Toen ik zwanger was heb ik bij de Baby-Dump een cadeaudoos opgehaald met allerlei producten, waaronder een verpakking met 3 lepeltjes met zachte tuit.

Nu hebben we een zoontje, maar in de verpakking zitten dus 2 roze en 1 mintgroene lepeltjes. Nu heeft mijn man een hekel aan roze (dat wordt een probleem als we ooit een dochter krijgen ;)) en wilt hij zijn zoontje niet gaan voeden met die lepeltjes, haha.

Nu vroeg ik me af of iemand deze wilt omruilen voor een lepeltje met jongentjes-kleur? Eventueel 1 mintgroene lepeltje voor mij en dan krijg je er beide roze lepeltjes voor terug.

Groetjes Saskia

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    bedoel je de lepeltjes van nuby. ik heb er een setje van gehaald en had juist 2 blauwe en 1 rose erin zitten :) en heb een dochter gekregen. wil eventueel wel met je ruilen hoor. ze zijn ook nog helemaal hoor :) want ja me meisje eet nog niet van een lepeltje. het zijn donker met licht blauwe lepeltjes.

ik heb het linkse setje liggen

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Hoi,

Het setje zat in de cadeaudoos van Baby-Dump en op de verpakking staat alleen Baby-Dump vermeld. Er staat geen merk op de lepeltjes, dus ik denk dat het eigen merk is?
    Achterop de verpakking staat dat je het moet schoonmaken met warm water en dat het niet in de vaatwasser kan.

Groetjes Saskia

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    oja dat kan wel.maakt me niet zoveel uit. wil je ze toch ruilen. dit zijn warmte gevoelige lepels

5. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Ik heb je een PB gestuurd.

Share This Page