Vandaag bij de folders, de vlaggetjes weken beginnen 6 juni met de speciale koopavond van 17.00 tot 21.00 waarbij je 25% extra korting op afgeprijsde artikelen krijgt Geldt ook via Wehkamp en c-and-a.com
Thnx voor de tip! Zijn er deze avond bij andere winkels toevallig ook een soort van Vip of koopavond?
iemand enig idee of de vlaggetjes sale ook pas vanaf 17.00 op de site staan of morgen ochtend al ? ( jammer van de 25% extra korting maar morgenavond niet thuis en later op de avond zullen veel maten wel al weg zijn dus ik hoop toch nog iets van de vlaggetjesaanbiedingen te kunnen scoren )
Das raar..er staat op de site dat je op moet letten omdat de 25% korting pas va 17u is, maar ik zie t er nu al bij staan die korting. Het is toch niet zo dat je vanav er nog eens 25% bovenop krijgt?
Zal je nu al alles in je winkelwagen kunnen leggen en dan om 5 uur hem kunnen bestellen? groetjes kim
misschien ligt het aan mij maar waar op de c&a site zien jullie de vlaggetjes aanbiedingen ? op wehkamp zie ik ze wel staan maar in de c&a webshop zelf niet..
Was vanmorgen in de winkel en daar gaat die 25% EXTRA pas om 17uur in. Op de site kan ik ook niks vinden. Maar ga vanavond met een vriendin. Maar zag in de folder dat je max. 62,5 % korting krijgt maar 50% en dan nog 25% erover is bij mij toch echt 75%??? Of zie ik dat nou verkeerd.
Ik kan het ook niet vinden op de site... Bij wehkamp ook niet trouwens... Iemand een paar linkjes voor deze digibeet?
Nou ik gisteren gelijk om 17.00 achter de computer om op c en a.com te bestellen.. Ik zag nergens staan dat je nog extra 25% korting kreeg maar het stond wel in de folder.. Toch maar besteld en net gebeld naar c en a maar dat was een foutje in de folder.. Gold alleen in de winkel.. Niet online.. En ik kreeg het ook niet meer.. Nou lekker eerlijk zeg..
Via wehkamp.nl kreeg je na 17.00 uur wel die 25% extra kassakorting. Raar dat het bij c&a online niet kon.
Hier na de winkel geweest. Paar leuke tshirt gescoord. Helaas niet allemaal in de opruiming. Spijkerbroek en een gave bodywarmer.