Ha, Ik heb voor mijn schoonzus even op een rijtje gezet waar ze onder andere allemaal gratis babydozen of babyspulletjes kan krijgen. Ik kon zo gauw hier op het forum geen overzichtje vinden, dus dacht; dan post ik hem ook gelijk hier voor diegene die er iets aan hebben! Groetjes Linda
Heb even gekeken, en dat klopt inderdaad...rainbowbabies heeft de actie niet meer. Maar bij die 5348 winkel krijg je hem nog wel zo te zien!
Bij Kruidvat de volgende actie; Baby & Mama tas; een pak met 18 Kruidvat Newborn luiers, een Kruidvat BPA-vrije zuigfles (250ml) en Kruidvat zinkzalf (100 ml). Zo vraag je Jouw Baby & Mama voordeel aan! Je kunt Jouw Baby & Mama voordeel aanvragen als je in bezit bent van een geregistreerde Jouw extravoordeelkaart Heb je Jouw extravoordeelkaart al geregistreerd? Log je in en ga naar Jouw Profiel. Daar kun je aangeven dat je een kindje verwacht en wanneer je uitgerekend bent. Dan verschijnt vanzelf de vraag of je Jouw Baby & Mama voordeel wilt ontvangen. Let op: je ontvangt 2 maanden voor je uitgerekende datum per e-mail de waardebonnen voor Jouw Baby & Mama voordeel. Heb je nog geen extravoordeelkaart? Haal deze dan nu op bij een Kruidvatfiliaal bij jou in de buurt en registreer Jouw extravoordeelkaart hier. Geef vervolgens bij Jouw registratie aan dat je een kindje verwacht en wat de uitgerekende datum is. Dan verschijnt vanzelf de vraag of je Jouw Baby & Mama voordeel wilt ontvangen. Let op: je ontvangt 2 maanden voor je uitgerekende datum per e-mail de waardebonnen voor Jouw Baby & Mama voordeel.
Nog een tip: heb je te weinig geboortekaartjes of wil je die niet hiervoor gebruiken. Stuur dan een proefdruk op als je die hebt gehad (mits daar het juiste adres op staat natuurlijk). Die gooi je anders vaak toch ongebruikt weg.
je kunt ook gewoon een geboortekaartje op de computer in elkaar flansen en uitprinten! Doen ook genoeg mensen in het echt, dus die zullen ze heus wel accepteren!
ja ik ook, ook in de vorige zwangerschap en ook nooit gekregen. rainbowbabies doet dat dus niet meer? wat jammer zeg!
En die van plus krijg je alleen als je in het verspreidingsgebied van de folder zit? Wij hebben nl geen plus in de buurt maar mijn zus wel vandaar.
De doos van babypoint wordt geleverd bij de verloskundige. (mits ze er aan meedoen.) Dit staat in de voorwaarden.
Surpriseshop de jong Geboortekaartje opsturen van je pasgeborene die geboren is in de periode die aangegeven is, en dan kan je een gratis geboortemand winnen vol met leuke artikelen voor de pasgeborene. www.surpriseshop-dejong.nl
Is jouw kindje net geboren? Stuur dan je geboortekaartje op ontvang gratis een leuk cadeautje van Billy & Lilly. Billy & Lilly babykleding en kinderkleding
Die wilde ik er ook bij zetten! Kreeg een stoere polo in een klein maatje, van hele goede kwaliteit. Niet te lang wachten met opsturen, want dan past het misschien al niet meer!