Oh oh oh, zo'n type? Korte metten mee maken. Voordat je het weet zit hij iedere avond bij je aan tafel, hangt voor de TV met jullie bier, en slaapt in jullie bed terwijl jij en je man in de logeerkamer liggen.
Ja joh,waarom ook niet! Hotel,restautant en beautysalon Ssaarr is het gehele jaar gratis voor u geopend. Maar even serieus,niet meer aan beginnen. Zoals ik het nu lees is dit echt het type man wat je 1 vinger geeft en de hele hand grijpt. Als je nu toestemt ben je hem de komende tijd nog niet kwijt en staat hij wekelijks op de stoep bij jullie.
Woow! Wat een brutale kerel zeg! Ongelovelijk, hij gaa maar door dus..! Ik zou heel snel korte metten maken met die man. En ook met je eigen man. Hij zegt voortaan maar op alles nee: het is zijn collega, dus het is zijn probleem. En als hij dat niet doet, dan zou ik het zelf doen. En dan niet zo subtiel: ik vind je onbeschoft en brutaal, je bent hier niet meer welkom. Zoek maar een ander slachtoffer (of liever gewoon niet).
Oh nee, zo'n type...laat maar. Het klinkt als iemand die het wel prima vindt om anderen zijn problemen op te laten lossen en daar niet eens dankbaar voor is, maar het meer ziet als iets waar hij recht op heeft. Heel duidelijk aangeven dat jullie daar niet van gediend zijn.
Nee, ik heb zelf ook ooit lang geleden een kappersopleiding gedaan. (ik knip nu alleen mijn jongens nog af en toe) maar voor de rest ben ik gekke Henkie niet.
Volgende week staat ie bij jullie voor de deur met zijn hele hebben en houwen en vraagt met zielige hondeoogjes of jullie een kamertje over hebben. Als jij en je man nu niet keihard ingrijpen zit die gast straks permanent in je huis, je koelkast leeg te (vr)eten. En je komt er niet meer (zo makkelijk) vanaf.