Heb je de bon nog. En heb je de kleren nog niet gedragen. Ik zou terug gaan en ze daarna op nieuw kopen.
Belachelijk! Als ze een beetje fatsoen hebben zeggen ze zoiets want dat weten ze van te voren. Ik heb het ook ooit gehad, niet bij Lief! maar ergens anders. Ik heb er iets van gezegd en daarna kreeg ik bij mijn volgende aankoop 50% korting.
Das toch niet zakelijk denken?! Als alle winkels van te voren sale en opruiming vermelden wacht iedereen daar natuurlijk op, en koopt niemand meer buiten de sale om..
Zakelijk niet maar wel menselijk! Dan maken ze er nog dikke winst op. Als iemand mij zoiets flikt is het meteen de laatste keer dat ik er kom! On topic maar weer.
ik zag de sale ook! leuk leuk!! weet donderdag ofk een meisje of een jongen krijg.. misschien wat leuke dingen inslaan @DVS; soms is de sale eerder op de website dan in de winkel maar inderdaad het is zakelijk.. anders zouden ze doe 2 dgn geen omzet hebben ookl niet echt goed he? liefs xx
Ik heb het met de wintersale gehad bij lief! Alles voor 30% gekocht en nog voor ik het binnen had (na twee dagen denk ik) was hte 50% korting. Ik twee mailtjes gestuurd, maar kreeg nul op request. Geen korting of tegoedbon. Helemaal niets. Dus bij Lief! heb je dan pech. Bij HEMA mag je wel terug, zeker wanneer het nog in de verpakking zit.
Hoelang duurt het dan nog voor je 50% korting krijgt? (hoezo hebberig ) 30% is natuurlijk ook al leuk!