gratis zonnebril

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Mamavan5, 13 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
  2. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Hm die heb ik hier volgens mij al eens voorbij zien komen, heb m iig al eens ingevuld en nooit wat gekregen!

3. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    ook ingevuld paar weken geleden.Nog wel mail gehad dat door de drukte mijn zonnebril verstuurd zou worden binnen 7 werkdagen.
    We zijn toch al een aantal weken verder en nog steeds niks...

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik heb m aangevraagd, ben benieuwd. Kreeg eerder al een mailtje erover, maar heb het toen niet gedaan.

Er staat wel onder dat door het sluiten van het luchtruim in Europa de verzendingen vertraging hebben opgelopen. Via hun site kan je bijhouden waar je bril nu is

Thnx

5. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    sturen jullie al je vrienden dan ook zo'n mail door?? Ik vind het vaak zelf al irri als ik ze krijg..

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    nee, heb ik niet gedaan. Je krijgt dan namelijk ook een melding dat een of andere organisatie zoveel uur of dagen in jou contacten kan snuffelen (inzicht erin hebben noemen ze het zelf;)). Dus dat heb ik maar niet gedaan

7. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Oh dus dat hoeft niet, ik dacht dat dat moest om verder te kunnen. Ik ga nog eens spieken..

8. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Mmmm weer zo'n vragenlijst, vullen jullie dan echt serieus in?

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dacht ik ook eerst, maar onderaan staat heel klein "klik hier als u uw vrienden niet wilt tippen" ofzoiets. En nee ik vul niet serieus in;) anders word je lastig gevallen! Heb t 1 keer wel gedaan en werd meteen de dag erop gebeld. Irritant!

10. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Oh ok nou dan ga ik het ook zo doen, net vulde ik ook een vragen lijst in voor een gratis mascara. Ik heb alleen mijn tel nr. verzonnen...

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Had inderdaad al eerder deze link geplaatst.. en krijg nu bij overzicht bestelling het volgende te lezen:

Vanwege het grote succes van de actie lopen de huidige bestellingen op dit moment enige vertraging op. De beloofde 7 dagen gaan we daarom helaas niet halen, onze excuses hiervoor. Wij doen onze uiterste best de zonnebrillen binnen een maand bij iedereen te bezorgen. Graag uw begrip hiervoor. Verwachte leverdatum: Half Juni

Dus we zullen nog even moeten afwachten of we bril gaan ontvangen..

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dat is ook apart, bij mij stond er gisteren dus onder dat het door de problemen in het luchtruim boven europa langer duurde. Heeeel apart...

Deel Deze Pagina