Hallo allemaal, In feb was ik nog niet zwanger en volgende keer dat de beurs er is ben ik al bevallen...mag ik hopen dan haha Maar is er nog een andere beurs? Het lijkt me wel erg leuk namelijk. Ben er met een zwangere vriendin een keer geweest maarja je gaat dan toch niets kopen voor het geval dat het een keer zo zou zijn... Dus vandaar mijn vraag: zijn er nog alternatieven of moeten we gewoon lekker winkels gaan afgaan ?
Gefeliciteerd! Het moet je liggen, maar over een maand of twee is er wel de Ouders Natuurlijk! Beurs ~ Babybeurs voor Natuurlijk Ouderschap.
Dit lijkt mij zo'n leuke beurs! Helaas is 23 juni de drukste dag van het jaar op mijn werk. Verder zijn er vaak in de regio ook wel beurzen. Zo was er gisteren in Groningen de bolle buiken beurs en is er in hardenberg zwanger tot dreumes van Zwanger tot Dreumes | Evenementenhal Hardenberg In Drachten is de beurs Zwanger en gezin Bezoek de beurs Zwangerschap en Gezin op zaterdag 29 mei 2010! (website is niet up to date)
De negenmaanden-beurs is ook echt heel leuk als je al een baby hebt hoor! Er zijn zat aanbiedingen die ook leuk zijn als je al een kleintje hebt. Ik zou gewoon gaan februari volgend jaar Ik ga volgend jaar ook weer, in combi met de huishoudbeurs.
Mijn zoontje was bijna twee maanden toen ik naar de negemaandenbeurs ging. Ik denk dat ik er nu meer aan had dan toen ik zwanger was, want je weet namelijk veel beter wat je wil. Tegen die tijd wist ik dat ik de flesjes van Tommee Tippee wilde gebruiken dus had ik mooi 3 flesjes gekocht voor 10,- ipv 6,- per stuk en ik kreeg er ook nog een gratis kleine fles bij. Ik heb ook een voedingsbh gekocht met 15,- korting gekocht, want ik wist al welke maat ik had. (Kan nog veel veranderen na de bevalling) Ook heb ik veel kleertjes gekocht in maat 62/68, wist ook wat ik nog nodig had in die maten omdat het meeste kraambezoek was geweest met cadeautjes enzo. Dus opzich was het wel veeel praktischer dat mijn kindje er al was. Misschien is het inderdaad leuker als je nog zwanger bent vanwege alle spullen je er hebt zoals kinderwagens enzo. De jonge gezinnen beurs gaat dit jaar niet door, 2012: Geen Jonge Gezinnen beurs | Babynieuwtjes
Ik ga 23 juni ook naar de ouders natuurlijk beurs met een vriendin. Vorig jaar ook geweest (zij heeft al een kleintje) en was erg leuk. Jammer dat de jonge gezinnen beurs niet door gaat.