Ik wilde een boxkleed bestellen, maar zit nu met de maat. onze binnenmaat box is 74 x 89 cm. Terwijl het een standaard box is, volgens degene van wie we deze lenen. Maar alle boxkleden zijn groter. 85 x 100 Er is een ander merk, Koeka met 2 formaten, 77 x 97 en 85 x 95 cm Maar welk formaat moet ik dan nemen? Hoe ziet dat er dan uit bij jullie? Ik kies liever gelijk een goed boxkleed, dan dat ik bestel en het staat niet zo mooi..
Ik heb een standaard box en een koeka boxkleed (volgens mij 80x85) Ik weet wel dat de koeka boxkleden altijd iets groter zijn als de standaard box omdat hij dan juist goed past (randen krullen iets om waardoor de baby minder makkelijk om de gewone houten plank terrecht komt) Groetjes,
Oke dat formaat dat jij hebt, stond er niet bij, ik kijk naar die met wafel en teddy.. Maar omkrullende randen horen dus juist. Wist ik niet. Dan nog lastig welke ik beter kan nemen? Wilde eerst van Baby's only. Maar die was nog groter en steviger.
De meeste boxkleden zijn wat groter dan de binnenmaat van de box. Dan kunnen de randen lekker wat omhoog staan.
Amsterdam playpen mat waffle | Koeka webshop Deze heb ik formaat klopte idd niet met wat ik zij ahahah
De exacte maat weet ik niet (kan zo gouw even geen rolmaat vinden) maar ik weet dat hij enkele centimeters groter is als de binnenmaat van de box. Moet zeggen dat ik het koeka kleed erg fijn vind ogen omdat hij echt lekker dik is. Heb hem natuurlijk nog niet in gebruik maar heb nog een boxkleed liggen dat ik heb gekregen en die is echt een stuk dunner. Ook het boxkleed dat mijn moeder heeft voor mijn neefje is een stuk dunner dus wat dat betreft zijn ze wel duur maar de krijgt er wel echt kwaliteit voor terug.