Z&k hebben weer gratis dipsticks , alleen verzendkosten betalen kreeg vanmiddag mail van 3stks voor 0,00
oeeee dat is nog eens leuk heb ze ook maar besteld dan zijn ze in ieder geval binnen voor 3 april haha... Maar uiterst gevoelig.. hoeveel dagen voor je nod kun je dan testen
oeee dan kan ik dit weekend al testen!... maar dat doe ik niet want dit weekend heb ik een feestje dus doe het ma of di denk ik ! donderdag is mijn nod ongeveer! kan natuurlijk ook 2 april zijn of 4 haha..
Heb laatste net nog van die zeer gevoelige tests gekocht Balen! (eerst even in mijn voorraad kijken tot wanneer de nieuwe houdbaar zijn)
Ik heb ze vanmorgen rond 6:30u besteld en kreeg om 10:15u een mail dat ze verzonden zijn. Gaat allemaal lekker snel dus!
Ik heb deze testen ook, t/m mei houdbaar. Maar dese testen geven na 7 min lichte streepjes! Had eerst de hoop zwanger te zijn, maar test nu al vanaf maandag en telkens dezelfde streepjes. Vriendin van mij geloofde het niet en heeft ook een test gedaan, resultaat hetzelfde! En zij is echt niet zwanger, kan niet eens Dus meiden je niet blindstaren op lichte (schaduw)lijntjes