Ik zie niets.....zie jij er wel iets op? Anders even de test op een witte achtergrond leggen en dan een foto maken.
Ik zie ook niets, maar het lijkt erop dat hij niet goed is doorgelopen. Klopt je banner? Dan ben je ook wel een beetje vroeg met testen, zou een paar dagen wachten en het nog eens proberen. Spannend hoor!
Op de eerste foto ( gesloten test) zie ik ook niet. Toem maakte ik heb open foti twee. En dacht ik huh wat is dat nou
Ik weet dat ik vroeg getest heb. Maar was een beetje nerveus. In eerste instantie zag ik ook niets. Totdat ik hem ophaalde. En me nu afvraag wat dat betekend
Ik had het zelfde ik dacht ook huh, maar dat streepje staat er bijna op alle testen blijkt. Door het doorlopen vd vloeistof.
Als je de test niet uit elkaar had gehaald dan had je dat streepje helemaal niet gezien. Ik zie helaas niks op je foto's. Succes!
Ik zie wel vaker meiden testen uit elkaar halen. Op de verpakking staat toch niet dat als je negatief test, je de test open moet breken? Ik snap de wanhoop echt hoor, maar ik denk dat het alleen nog maar pijnlijker en/of verwarrend wordt op die manier
Heb dit ook gehad maar dit doen ze niet allemaal. Hoe t kan weet ik ook niet ben wel benieuwd eigenlijk