zoals iedere mama van een kindje onder de 18 maanden wel weet zijn babysokjes kopen hetzelfde als gewoon je geld weg gooien, en mag je van geluk spreken als je thuis komt van de albert heijn en je kleintje nog 2 sokken heeft. dus nu bij de hema: een hele grote bak met babysokjes voor 1 euro, ook de verpakkingen waar meer dan 1 paar in zitten. net 3 euro uitgegeven aan 7 paar sokjes (2 x 2 en 1 x 3 paar). dan word het toch minder pijnlijk als je uiteindelijk 8 halve paar in de kast vind, en een hoop spoorloze sokken hebt..
bedankt en idd je wordt er doodmoe. hier vandaag ook een heel speurwerk om 2 bij elkaar passende sokken te vinden
Hmmm...ik heb nergens last van hoor! Sokken bleven hier over het algemeen prima aan. Heb wel een andere tip: Was de sokjes in een waszakje. Dan raak je zin in iedergeval niet kwijt in de wasmachine.
Kijk daar heb ik nou iets aan. Onze kleine man verliest ook zijn sokken niet, maar bij de was ben ik er nogal eens kwijt. Ben zijn aller eerste sokjes zelfs kwijt geraakt met wassen. Nou ja 1tje dan. Echt heel zonde.
Bambinosokjes van kruidvat, nooit last van gehad dat deze uit gingen. Zelfs aan het begin niet terwijl mijn zoontje toen echt ienimini was. Ik was ze ook altijd in een waszakje. Nu, sinds hij ongeveer 9 maanden is, leren bambino slofjes er over en hij kan ze ook zelf niet meer uittrekken.
Volgens mij eet onze wasmachine de sokjes op want ik gooi er meerdere in en er komen er volgens mij echt minder uit haha!
Heb je al eens goed in de rubber van de wasmachine gekeken? Daar vond ik ze in terug. Maar de tip van het waszakje ga ik zeker doen.
Mijn meisje trok te pas en te onpas haar sokken zelf uit (en nu haar schoenen) Ik heb toen sock ons aangeschaft. Ideaal!
haha ja daar heb ik gezocht. ik vind het erg vaag. ga ook een waszak halen. Zal ik die wasmachine eens te grazen nemen haha
ik heb ook de Bambinosokjes van kruidvat net als Laure80. Ik vindt ze ideaal. Ik ben er nog geen kwijt (onze uk is ook nog maar 13 dagen oud.) en ik heb bijna alleen maar witte sokken dus als er we 1 kwijt raken is het geen probleem. Ik hoorde dat de sokken van Noppies goede sokjes zijn voor pasgeboren baby's. Ik heb er zelf geen ervaring mee.