Ik zoek DE manier om grauw geworden witte kledingstukken weer écht wit te krijgen! Wie o wie heeft hem? (PS Chloor helpt niet)
Bleek? nee flauw ik gebruik w5 oxio poeder. Ik merk dat bijv witte sokken daar zichtbaar witten van worden. Het is bijna hetzelfde poeder als Vanish maar dan cheaper
Ik heb van alles langs zien komen op ZP, - bruistabel voor kunstgebitten - soda - Echfa wit van Biotex - Vanish
aan stippen met bleek?? hier gooi ik altijd alles in de badkuip (varieerd van bedden goed handen tot shirts en rompers) daar doe ik warm water op en dan 2 flessen bleek van de euroshopper dat roer ik door en laat ik een uur of 2 staan. daarna alles wassen met stralend wit van robijn.een het kan er weer mee door
Bakpoeder bij de witte was doen. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar mijn moeder kwam daarmee (aangezien Dewi's jas grauw aan het worden is). Maar ik las het ook op de site Oma weet raad!
die Oxi W5 heeft zelfs de rode wijnvlekken uit de witte broek van mijn vriend gehaald. Ik heb het een goede dag laten trekken.
Bedankt voor de tips, oxispul, toch maar een paar uur in bad met heeel veel bleek, en bakpoeder, ik ga ze allemaal proberen! PS Bakpoeder, hoeveel? En gewoon in de trommel op de was doen?
Bakpoeder ja? Die kende ik nog niet! Dat over dat kraagje van die blauwe trui wil ik ook wel weten. Heb nml een zwarte trui met witte mouwen. Echt mooi ding...tot de mouwen grijs waren ipv wit. Want er zit n hagel witte opdruk op. GEEN gezicht meer dus nu! En dat mn zoon kikkervisjes ging vangen met die trui aan hielp uiteraard ook niet echt mee.... Boy's will be boy's...
Bij het waspoeder een schepje bakpoeder doen (ik haal het ook maar van een andere site). Hier staan ook nog een paar tips Oma weet raad Succes