Betaalbare babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door eva10, 10 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eva10

eva10 Actief lid

20 aug 2012
    232
    0
    0
    Hoi iedereen,

Hebben jullie ideeen waar je leuke en betaalbare babykamers kunt vinden met een budget van max 700eu? Bij de babydump hebben ze wel een hoop leuke, maar die zijn al snel te duur, maar weer wel zonder bezorgkosten.. En kortingscodes van hun kan ik niet vinden. Verder had ik bij kadocus.nl een leuke babykamer gezien, maar ik wil uit principe geen 40eu bezorgkosten betalen als ik al zo veel geld daar uit geef! Dus ik had ze gebeld om te vragen of het niet zonder bezorgkosten kon, of evt zoveel % korting (ik ben een typische hollandse en heel erg van het afdingen;)), maar als enige opmerking kreeg ik alleen van nou, dan ga je toch naar de babydump? :(
    Iemand ideeen?:)

2. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    marktplaats...

wij hebben onze kinderkamer via marktplaats voor 250.-!
    nog zo goed als nieuw!! hebben hem gescheurd en gekleurd in een grijze/taupe kleur (wilde geen wit) en echt super blij mee en lijkt gewoon een nieuwe kamer :D

3. eitje85

eitje85 Lid

12 aug 2012
    74
    0
    6
    NULL
    zuid holland
    Ja hier ook marktplaats, was Nog zo goed als nieuw, en anders ikea?

4. Onje

Onje Niet meer actief

Toevallig hier op het forum aan de meest prachtige babykamer gekomen voor 150 euro! Echt een koopje
    Die van mijn zoon was 500 nieuw bij babydump deze 2e handse vind ik tien keer mooier !

5. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Wij hebben een complete babykamer via Baby-Dump voor 699,- en wordt nog gratis thuisbezorgd ook tot in de babykamer. Trouwens uit de Basis collectie.

Bekijk bijlage 349129

6. baby S

baby S Actief lid

18 feb 2013
    169
    1
    0
    mama zijn
    Zeeland
  7. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik heb de babykamer bij ikea gekocht. Ik schaam me daar totaal niet voor, wij hebben de hensvik collectie gekocht en ik vind het een hele leuke set voor de prijs die we hebben betaald.
    Ik ben helemaal niet gierig, maar ik koop liever als hij straks een jaar of 2, 3 is een leuke thema kamer voor veel geld. En dan heeft hij dan ook echt plezier van.
    Maar goed, vaak in die krantjes van babydump heb je ook leuke aanbiedingen. Misschien daarnaar kijken?

8. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Precies dat dus ;)!

9. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Marktplaats, we hebben 'm voor volgens mij 300 euro, 1x gebruikt :) ziet er prima uit. En idd anders Ikea. Ik vind echt niet dat je een nieuwe nodig hebt a 1000 euro.. Bizarre bedragen.

10. Flower72

Flower72 Bekend lid

23 aug 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    Hier ook Ikea. Ik vond de standaard kamertjes veel en veel te duur en vielen in de showroom vaak al uit elkaar. De Ikea spullen staan bij de tweede ook nog steeds. Binnenkort krijgt de oudste een nieuwe kamer en dan gaan we wel iets moois uitzoeken wat bij hem past. Dat kan ik nu met vier jaar toch wat beter inschatten dan wanneer ze nog geboren moeten worden.

En anders zou ik toch eens rondkijken op marktplaats.

11. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Ja marktplaats!

12. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.036
    303
    83
    hier ook Ikea. Een kastje (met diepe lades) gekocht die als commode dient. Bij de gamma pootjes gekocht om eronder te zetten zodat het op goede 'werkhoogte' staat. Plankje ook daar gekocht en het ledikant ook.
    Kledingkast is hier niet nodig, alles past in de commode want ik doe toch per maat. Wat ze niet meer past gaat eruit en nieuwe gaat erin. 1e lade is hydrofieldoeken/etos washandjes/mandje met thermometer en spulletjes. 2e lade is kleding. 3e lade zijn lakens en bedspullen, billendoekjes en luier voorraad. Wij waren 500 euro kwijt inclusief alle hydrofielluiers etc.. dus echt een budget kamer maar dat zie je er niet vanaf.

13. eva10

eva10 Actief lid

20 aug 2012
    232
    0
    0
    Wat een ideeen allemaal! Thanks!:)

14. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Wij hebben via marktplaats meubeltjes gekocht en die door een schilder mooi laten verven (zou je ook zelf kunnen doen natuurlijk om geld te besparen). We hebben hier o.a. voor gekozen omdat ze goedkopere collecties bij babyzaken vaak van dat dunne materiaal gemaakt zijn (spaanplaat?) en nu hebben we voor een vergelijkbaar bedrag goede stevige houten meubels.

15. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Van Asten Tilburg

Baby en tiener megastore

16. Onje

Onje Niet meer actief

Hier de kast en de commode van onze babykamer bedje staat er niet op maar is ook white wash. Echt op marktplaats of via het forum hier vindt je zoveel !

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Inderdaad van Asten in Tilburg, maar weet niet of je daar in de buurt woont?

18. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Wij hebben onze babykamer ook van mp, 140 euro en precies zoals ik het in gedachten had! Helemaal als nieuw, hoeven er niets aan te doen... :D

19. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Hebben wij ook gedaan en voor de komende spruit doen we het weer. Lang leve ikea hihi

20. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Wij hebben het Hensvik kamertje van Ikea. Kostte bij elkaar 198 euro.
    Eerlijk gezegd: het is idd lekker goedkoop, maar ik ben er niet tevreden over. Het ledikant en de commode vielen erg tegen, die heb ik inmiddels maanden geleden vervangen. Alleen de kledingkast van Hensvik gebruiken we nog. :)

Ik denk dat als je stevige kwaliteit wil voor een lage prijs, je op MP het beste uitkomt.
    Voor een eventuele volgende ga ik in ieder geval voor een wat betere babykamer dan Hensvik.

Deel Deze Pagina